Hírek
Tipográfia

Az internet, a közösségi hálók és a mobiltechnológiai fejlesztések alapjaiban változtatták meg annak módját, ahogy a gyártók, kereskedők, márkatulajdonosok kapcsolatba léphetnek fogyasztóikkal.

Ráadásul a  márkatulajdonosok álma, hogy a lehető legtöbb információ álljon rendelkezésükre a fogyasztóikról ahhoz, hogy jelentős profitnöveléssel kecsegtető, sikeres kampányokat indíthassanak, a megfelelő helyen  időben és célcsoport számára. Ebben segít a GS1 Magyarország SafeBrand szolgáltatása, amelyhez a Brandbank vállalat által rögzített digitális termékinformációkat hívja segítségül.

 

A fogyasztók információ-éhsége egy-egy vásárlási döntést megelőzően folyamatosan nő, mely leginkább annak köszönhető, hogy a vásárlás pillanatában ma már több csatornán is elérhetővé válnak a termékadatok, akciók, vásárlói hozzászólások. Természetesen ahány vásárló, annyi féle kérdés: Honnan származik a termék? Mennyi a tápértéke? Vannak-e benne allergén összetevők? Milyen ételek készítéséhez ajánlják? Másnak mi a véleménye a termékről? Van-e éppen aktuális akció a termékhez?

A fogyasztó az okostelefonjára telepített Safebrand mobil alkalmazással leolvassa a terméken feltüntetett vonalkódot és az applikáció azonnal megjeleníti a képernyőn a márkatulajdonos által megadott hiteles, ellenőrzött adatokat. A termékadatokon túl ezek lehetnek minősítéssel, allergén vagy speciális összetevőkkel, kapcsolódó termékekkel, receptekkel szolgáló marketing üzenetek is, amelyek akár egy weboldalra is elvezetik a vásárlót minden szükséges információt biztosítva a számára ahhoz, hogy egy-egy termékben megbízzon és vásárláskor SafeBrand terméket válasszon.

A gyártóknak, márkatulajdonosoknak ezáltal lehetőségük van arra, hogy a vásárlási döntés meghozatalakor – bárhol, bármikor következik  is be -, közvetlenül a fogyasztót szólítsák meg, további drága marketing eszközök bevetése nélkül. Nem utolsó sorban az alkalmazást használó fogyasztók vásárlási szokásait is követhetők, így számukra személyre szabottabb ajánlatok, akciók is küldhetők!

A SafeBrand szolgáltatás célja, hogy a gyártók által biztosított, hiteles, megbízható termékinformációkat juttasson el a fogyasztóhoz. A hazai kereskedelmi szektor szereplői számára fontos szem előtt tartani, hogy a fogyasztók élelmiszerekkel kapcsolatos tájékoztatásáról szóló új 1169/2011 EU rendelet előírja, hogy 2014-től az online értékesítésnél az összes olyan információt fel kell tüntetni, amit a fogyasztó az offline eladás helyén személyesen is elér.

A szolgáltatás előnye a vásárló számára pedig az, hogy ezek a hiteles adatok elérhetőek és az okostelefonján megjeleníthetőek függetlenül a vásárlási döntés helyétől. A szolgáltatás igénybe vételével a márkatulajdonosoknak lehetőségük van arra, hogy a vásárlási döntés meghozatalakor, közvetlenül a fogyasztót megszólítva, olyan információkat juttassanak el hozzá, amelyek megjelenítésére nincs lehetőség a terméken, s az eddigiekben mindezt csak a valóságban a terméktől elszakadva, további drága marketing eszközök finanszírozásával lehetett megvalósítani.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter