Hírek
Tipográfia

Hét áruházláncban hat tonna alma fogyott az október 27-től december 10-ig tartó alma promóciós kampány során: az almafogyasztás mégis visszaesőben van, már csak a fele a korábbinak.

A hazai éves fejenkénti almafogyasztás néhány évtizede még közelítette a 30 kg-ot, ez napjainkra 15 kg/fő/évre csökkent. A kamara elkötelezett ennek növelésében, hiszen a mintegy 27 ezer hektáron termesztett alma hazánk legjelentősebb gyümölcse - fogalmaz a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara.

alma zaro 20161212

Eredményesen zárult az almafogyasztást népszerűsítő héthetes kampány. A Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a FruitVeB, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal és hét kereskedelmi áruházlánc közös promóciója a kiváló minőségű hazai almára hívta fel a vásárlók figyelmét, megismertetve a gazdag fajtaválasztékot. A szervezők az adventi időszakban is alma vásárlására buzdítanak.

A FruitVeB sikeresnek tekinti a kampányt azért is, mert a vásárlók egyre nagyobb hányada célzottan keresi az egyes almafajtákat. A kampány sikerét mutatja, hogy egyre többen keresik az almát különféle feldolgozott formában is, növekszik a szárítmányok, levek és almával készült ételkülönlegességek iránti igény is.


Az alma promóciós kampányban hét áruházlánc – az ALDI, az Auchan, a CBA, a Lidl, a METRO, a SPAR és a TESCO – vett részt. Az áruházláncok üzleteiben hét héten át, 2016. kóstoltatták a minőségi, finom hazai almákat. Fontos, hogy a fogyasztók friss és jó minőségű hazai almát tudjanak vásárolni; a széles körű áruházlánci kóstoltatással pedig a hazánkban termesztett fő almafajtákat is megismerhették. A zöldségek és gyümölcsök, így az alma fogyasztása mind hazánkban, mind más országokban visszaesőben van.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok