Trend
Tipográfia

Az italok kiválasztásakor a vásárlók szerint az alumíniumdobozok jobb fenntarthatóságot, ízélményt és kiterjesztett megjelenést nyújtanak a polcon – állítja a Fémdoboz Gyártók Intézete (Can Manufacturers Institute - CMI).


Számos csomagolási tulajdonság kritikus fontosságú a vásárlók számára, amikor döntést hoznak az italuk kiválasztásáról – derül ki a CMI új adataiból.


A kutatás négy olyan előnyre helyezi a hangsúlyt, amit a fémdobok kínálnak: a termék íze és integritása, az innováció, a teljesítmény, valamint a fenntarthatóság.
A kutatást a chicagói FoodMinds élelmiszeripari tanácsadócég végezte. Három különálló részt tartalmaz, hogy megértsék az italcsomagoló tartály szerepét a vásárlási élményben a vásárlástól egészen a felhasználásig.
Grant Prentice, a FoodMinds területtel foglalkozó igazgatója szerint „a tanulmány megerősítette, hogy az italos dobozok minden egyes ponton pozitívan járulnak hozzá a vásárlói élményhez, és számos italkategóriában egyértelmű a fémdobozok előnye”.
A tanulmány megállapította, hogy a vásárlók 85 százaléka hiszi, hogy a fémdobozok megvédik az ízlelési élményt azáltal, hogy kizárják a fény hatásait, és segítenek megőrizni az ízt és a szénsavasságot.
A kutatásban részt vevő felnőttek több mint fele (53 százalékuk) úgy véli, hogy a csomagolás nagyon, vagy kiemelten fontos, amikor italt választ.
A gyakori italvásárlók célcsoportnak a 74 százaléka mondta ugyanezt.
A vásárlók 69 százaléka úgy érzi, hogy a hűtött fémdoboz hűsebb és frissítőbb, mint a műanyagdoboz.
greenalu2
A fenntarthatóság szintén fontos a vevőknek, 81 százalékuk szerint az italos dobozok végtelen újrahasznosíthatósága fontos.

A kutatás rámutat arra is, hogy a csomagolás egyedi, 360 fokos dizájnlehetősége kiemelten fontos szerepet játszik a vásárláskor: a válaszadók 25 százaléka
szerint jobban megragadja a tekintetet az egyedi forma és nyomtatási felület a fémdobozokon, mint más italcsomagolásokon.
A vásárlók többsége (56 százalék) előnyben részesíti a fémdobozokat, mert a címke teljes mértékben takarja az egész felületet.
Közel a vevők fele (48 százalék) próbált már új terméket annak csomagolási dizájnja miatt.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok