Trend
Tipográfia

A Stora Enso, a papíripar, bio anyagok, faipari termékek és a csomagolóipar területén tevékenykedő és azt újraértelmező globális vállalat új jelentést bocsát ki.

Ez a Viewpoint, amely betekintést nyújt a jövő innovatív csomagolástechnikai megoldásaiba az élelmiszer-kiskereskedelemben.

A jelentés esettanulmányokat közöl, amelyek bemutatják, hogy a kiskereskedők intelligens csomagolástechnikai megoldásokat használva hogyan csökkenthetik költségeiket akár 50-70%-kal. A jelentés a piac legfontosabb mozgatórugóit tárja fel abban az időben, amikor a saját márkás termékek mennyisége tíz éven belül előreláthatólag 50%-kal növekszik.

„Az élelmiszer-kiskereskedelemben a  vásárlók 70%-a az eladás helyszínén hozza meg vásárlási döntéseit, a kiskereskedelmi piacon pedig igen erős a verseny. Tisztában vagyunk vele, hogy a csomagolás jelentős szerepet játszik az eladások növekedésében és a költségek csökkentésében az értéklánc minden fázisában” – mondja Hannu Alalauri, a Stora Enso csomagolási megoldásokért felelős szenior elnök-helyettese.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok