Zöld
Tipográfia

 

A Procter & Gamble mosószer részlege bejelentett egy új környezetvédelmi kezdeményezést, amelyben célul tűzték ki, hogy évente 230 millió olyan flakont gyártanak, amely során a „vásárlás után újrahasznosított” (Post Consumer Recyclate -PCR) csomagolást használnak majd. Ez azt jelenti, hogy a cég zászlóshajó márkáinak felét ilyen PCR-műanyagban árusítják.
Ha ezt a 230 millió flakont egymás után állítanánk, az Északi Sarktól a Déli Sarkig érnének.

A P&G mosószer részlegének első ilyen újrahasznosított flakonjai várhatóan 2016 első felében kerülnek a boltokba. Ezzel a mosószerrészleg már 3800 tonna újrafelhasznált anyagot épít be a termelésébe. A P&G szerint ez a döntés illeszkedik azon elkötelezettségükbe, amit az újrafelhasznált anyagok arányának növelése irányában vállaltak. A cég hosszú távú elképzelése szerint a jövőben csomagolásaik 100 százaléka megújuló újrafelhasznált anyagokból készül majd.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok