Zöld
Tipográfia

A Magyar Telekom Csoport nyerte idén a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat, amelyet 17. alkalommal hirdetett meg az üzletviteli és vezetési tanácsadó cég.

    A Magyar Telekom Csoport ezzel bejutott a közép-európai döntőbe, ahol 13 ország díjazottjai küzdenek meg a régió legjobbjának járó díjért. 

    Ugyancsak elismerést kapott az Alteo Csoport a legjobb első jelentésért, míg a Grundfos Magyarország Kft. a leginnovatívabb jelentés különdíjat kapta.

    A Deloitte a Fenntartható Fejlődés Szakmai Nap keretében hirdette ki az idei Zöld Béka Díj nyerteseit szerdán, amelyről a 12 tagú, független zsűri döntött. 

    Az idei rendezvény két fő témája az ENSZ 2015-ben bemutatott fenntartható fejlődési céljainak alkalmazási kérdései, illetve a régiós fenntarthatósági és nem-pénzügyi jelentéstételi trendek voltak. A témákról előadást tartott többek között V. Németh Zsolt környezetügyért, agrárfejlesztésért és hungarikumokért felelős államtitkár, Kőrösi Csaba, a Köztársasági Elnöki Hivatal Környezeti Fenntarthatóság Igazgatóságának igazgatója és Márta Irén, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) igazgatója. 

    A Deloitte szakértői a fenntarthatósági és CSR jelentések számának további bővülését várják a következő években. Ezt erősíti az az uniós szabályozás, mely minden tagállam közérdeklődésre számot tartó vállalata számára kötelezővé teszi a fenntarthatósági és esélyegyenlőségi jelentéstételt az éves pénzügyi beszámoló mellékleteként. Ez a kötelezettség a hazai vállalatok számára első alkalommal jövőre lesz esedékes. Erre az esemény szakértői szerint megfelelően kidolgozott módszertan lehet többek között a Globális Jelentéstételi Kezdeményezés (GRI) Sztenderd szintű iránymutatása - írta a Deloitte.
    Az évek óta rendszeresen kimagasló minőségben jelentő nagyvállalatok mellett egyre több piaci szereplő kezd el foglalkozni fenntarthatósági teljesítményével. Ennek felmérésére és kommunikálására kitűnő eszköz a jelentéstétel, melyben évről-évre kiderül, hogy még mindig van kreatív potenciál - jegyezték meg.

 

mti

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek