Innováció
Tipográfia

Az étteremlánc bemutatta új hordozó zacskóit, italos poharait és szendvicses dobozait. A gyorséttermi óriás szerint az új arculat egyszerű, friss és összhangban áll a cég jövőképével, azaz egy modern, előremutató társaság képét kívánják magukról mutatni.

A márka arculata még jobban látható lesz a csomagoláson úgy, hogy több üres helyet hagytak a zacskókon és a poharakon. Az új csomagolás januárban elsőként az Egyesült Államokban jelent meg, majd 2016 során a világ 36 ezer éttermében.

A társaság bejelentette, hogy a rostalapú csomagolóanyagait 2020-ra 100 százalékban újrafelhasznált vagy hitelesített forrásból fogja gyártani.

„Büszkék vagyunk, hogy az ilyen előrelépéseink, és kezdeményezéseink fontosak a vevőinknek, akik foglalkoznak a bolygónkkal” – mondata Matt Biespiel a cég globális szenior marketing igazgatója.

Az új csomagolás bejelentéshez kapcsolódóan a cég megbízott két diákot a Miami International University of Art egyetemről, hogy hozzon létre egy divat­kollekciót, amelyhez az új csomagolást használhatták fel. A duó végül olyan kiegészítőket alkotott, amelynek mindenki ruhatárában ott a helye. Ehhez pedig 50 csomagolózacskót, 72 szívószálat, 22 poharat és nyolc szendvics­dobozt használtak fel kristályok és gyöngyök mellett.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok