Innováció
Tipográfia

A Marks & Spencer fogja tesztelni a spanyol Laser Food technológiai vállalat új lézeres gyümölcscímkéző rendszerét. A kereskedő kezdetben a narancsokon teszteli a lézeres címkézést, ami a következő hónapokban több boltjukban is elérhető lesz.

 A brit vásárlók első kézből láthatják az új technológiát, ami lehetővé teszi, hogy a vállalatok anélkül írjanak a gyümölcs felületér, hogy károsítanák a belső részeket. A Laser Foods szerint a technológia költséghatékony, környezetbarát megoldást kínál a hagyományos papír alapú címkézés helyett. A gyümölcs felületén egy kis területen eltávolítják a pigmenteket, ahol a kontraszt folyadékkal bármilyen logó feltüntethető. Ha valóban sikeres, akkor a technológiát más gyümölcsökön és zöldségeken is alkalmazhatják a jövőben – jelentette ki a Marks & Spencer. A technológia előnye többek között az is, hogy ezzel garantálható a fogyasztó számára a termék eredete, minősége és az egészségügyi információk is hitelesek.  

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek