Hírek
Tipográfia

A brit polcokon a legismertebb csomagolás a Cola-Cola üveg palackja.


A tanulmány, mely 1500 brit válaszadó révén vizsgálta a csomagolás és a márka hatását a mindennapi vásárlókra, megállapította, hogy hatból egy vásárló szerint a Coca-Cola palack a legkönnyebben felismerhető csomagolás még a logó vagy maga a termék nélkül is.

A kutatást az Easyfairs végezte, és arra az eredményre jutott, hogy a legjobban kedvelt termék-csomagolásokat tekintve az első tíz márka között az FMCG márkák vannak többségben, a Toblerone háromszögű hasábja áll szorosan a második helyen, a harmadik helyezést pedig a Jar ikonikus megjelenése kapta.


Az elmúlt néhány évben a Coca-Cola jelentősen megváltoztatta marketing szemléletét, hogy a fiatalabb közönséget is elérje, és úgy tűnik, ez sikerült is, hiszen az ezredfordulón születettek közül ötből egy azt állította, hogy a Coca-Cola palackja a legkönnyebben felismerhető termékcsomagolás.

Az ikonikus, egyszerű hengeres csőbe csomagolt Pringles volt az ezredfordulón születettek második kedvence.
A tanulmány azt is kimutatta, hogy a csomagolási iparág legnagyobb találmánya a megkérdezett britek egynegyede szerint a híres, fekete-fehér vonalakból álló vonalkód.

A karton doboz a szavazatok közel 21%-ával a második helyen áll, amelyet a visszazárható tasak (20%) és a vákuum csomagolás (16%) követ.

 

 

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok