Hírek
Tipográfia

A júniusi környezetvédelmi világnap alkalmából a Tetra Pak és a Lidl Magyarország közösen hívja fel a figyelmet az FSC® (Forest Stewardship Council® - magyarul Felelős Erdőgazdálkodás Tanácsa) védjegy mögött húzódó tartalomra, és arra, hogy fogyasztóként kis odafigyeléssel is sokat tehetünk a környezetért. A két vállalat összefogása révén a Pilos sajátmárkás tejek is a felelős erdőgazdálkodás védjegyét viselő csomagolásban kaphatók, igazolva, hogy a termékek papír alapanyaga ellenőrzött forrásból származik.

A vállalatok ezzel egy időben edukációs kvízt is indítanak a Lidl weboldalán.

2016 májusában a Pilos tejek italos karton dobozaira is felkerült az FSC védjegye, amely azt jelöli, hogy a csomagolás papír alapanyaga felelős erdőgazdálkodásból és egyéb ellenőrzött forrásokból származó papírból készült. A védjegy használatával párhuzamosan az áruházlánc a Tetra Pakkal közösen felhívja a vásárlók figyelmét a védjegy mögött húzódó értékekre és arra, milyen fontos szerepe van a vásárlások során a környezettudatosságnak.

 „Vállalatunk működésének minden területén figyelembe vesszük a környezetvédelmi szempontokat, de ezen felül odafigyelünk tágabb hazai környezetünkre is: a tavalyi jégkárt követően egymillió darab facsemetét adományoztunk a Pilisi Parkerdőnek. Ahogy az az akció, a mostani is vásárlóink bevonásával történik, hiszen a Tetra Pakkal együttműködve arra hívjuk fel a figyelmet, hogy az FSC emblémát viselő termékek választásával mindannyian támogathatjuk a felelős erdőgazdálkodást” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.

 A Tetra Pak a világ vezető italos karton gyártójaként már 2007 óta használ FSC tanúsítású erdészetekből származó papírt csomagolóanyagai előállításához, Magyarországon pedig 2013 óta elérhető a tanúsítással ellátott csomagolás a Tetra Pak italos kartonba töltő vállalatok számára.

 „Ma már minden magyar gyártó, aki Tetra Pak dobozokba tölti a termékeit, feltünteti az FSC jelzést márkáinak csomagolásán. Nagyon örülünk annak, hogy egyre több kereskedelmi lánc is úgy dönt, hogy környezettudatos működése egyik jeleként saját márkás termékein is szerepelteti a logót. Ennek eredményeként hazánkban az elmúlt egy év alatt összesen 152 millió tanúsított italos kartondoboz került forgalomba. Célunk az, hogy a jövőben ezt a számot jelentősen növeljük” – mondta Posztós Zsuzsanna, a Tetra Pak Hungária Zrt. marketing vezetője. „A Lidl Magyarország és a Tetra Pak számára egyaránt fontos a környezetvédelem, közösen pedig hatékonyan fel tudjuk hívni a figyelmet arra, hogy kis odafigyeléssel is sokat tehetünk a környezetért” – tette hozzá.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek