Hírek
Tipográfia

Nagy-Britannia legnagyobb csomagolás kiállítását, a Packaging Innovations kiállítást február 26-27-én rendezték meg Birminghamben, ahol hat másik esemény is helyet kapott: az Ecopack, a Contract Pack, a Packtech, a Print Innovations, a Labelling Innovations és a Converting.


Julia Cole, a HP brit és ír marketing menedzsere és Trevor Smith az Amberley Adhesive Labels-től bemutatták, hogy a digitális technika hogyan segíthet a vállalkozásoknak személyesebb kapcsolatot kialakítani a fogyasztókkal. „A cégek a csomagolás során felhasználható digitális nyomtatási technikát hasznosítva képesek lesznek megkülönböztetni termékeiket és a marketing kampányuk kiterjesztésével irányítják az értékesítést.
Rövidebb járatok, pontos kiszállítás és a minimális raktárkészlet a kulcs tényezők a költségek csökkentése és a gyors piacra jutás érdekében.”

A kiállítás fórumán elfogadták azt az általános véleményt, hogy az ellátási lánc komplexitását növelni kell. A vélemény az volt, hogy a rugalmasság és a gyorsaság a kulcs a jövő kereskedelméhez és arra a következtetésre jutottak, hogy talán általános szükséglet, hogy a csomagolás a bolti és online keresletre egyszerűbben válaszoljon, ami lehetőséget ad a másodlagos csomagolás csökkentésére. Szintén egy alapvető téma volt, hogy a fogyasztókat inkább a termékek újrafelhasználási vagy újratöltési lehetőségeire kell folyamatosan tanítani, mint az újrahasznosításra.

A kiállítás kiemelkedő bemutatói közé tartozott a Bag Re:Born, egy új környezetbarát fejlesztés a bevásárlószatyrok piacán; az összehajtható kartondobozokat gyártó Benson Group bemutatta  a food-to-go termékei új választékát, aminek a Benson Delilicious márkanevet adta.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok