Hírek
Tipográfia

Tudta? Joe van Brussel, a Huffington Post kreatív laborvezetője egyenesen New York-ból hozza a legújabb trendeket a néhány nap múlva startoló BrandFestival-ra. A tartalomfejlesztés innovációs sztrádája megállíthatatlan, köszönhetően az olyan szakembereknek, mint ő.

Október 27-28-án kerül megrendezésre a BrandFestival a Budapest Music Centerben, ahol Tibi Atya, Pam Kutya, Dancsó Péter, Polgár Odett mellett előadnak Aivory Gaw (AKQA), Josefine Billström (INGO) is. Az idei rendezvény egyik kiemelt előadója, Joe Van Brussel, a világ egyik legismertebb híraggregátor oldalának, a Huffington Post-nak tartalomigazgatója.

Barna Tamas„Egyre több médiavállalkozás vág bele a márkázott tartalom alapú hirdetési üzletbe. Az igyekezet érthető, hiszen a hagyományos reklámok hatékonysága egyre rosszabb, és az ilyen hirdetéseket blokkolók száma is egyre nő. A márkázott tartalom (branded content) létrehozása szolgáltatás a szerkesztőségek, vagy ügynökségek részéről. A Huffington Post, olyan üzleti modellt visz, ahol a hirdetőket márkázott tartalmakkal kiszolgáló önálló szervezeti egységet alakítottak ki.” - Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.

A HuffPost az Egyesült Államok első számú híroldala. A site úgy indult, hogy az alapító, Arianna Huffington évekkel ezelőtt rávette néhány celeb ismerősét (például: John Cusack), hogy írjanak az életükről. Aztán a tudatos építkezésnek köszönhetően tavaly már 126 millió egyedi látogatója volt az oldalnak. Számos ismert újságírót csábított már el a legacy media világából, 2012-ben pedig egy Pulitzer-díjat is kaptak riport kategóriában. Történetének egyik legsikeresebb posztja egy életmódtémában született blogbejegyzés volt, amelyre több mint 7 millióan kattintották és 1,2 millió like-ot gyűjtött a Facebookon.

Joe van BruesselJoe Van Brussel, a content strategy professzorának, pályája egyre csak felfelé ível, miközben a reklámipar egyik legfelkapottabb, leginkább jövőbe mutatóbb tartalom formátumával, a márkázott tartalom (branded content-tel) foglalkozik. Teszi ezt szerte az AOL portfólión keresztül, olyan márkákkal együttműködve, mint a The Huffington Post, a TechCrunch, az Engadget, vagy az AutoBlog, amik mind tengerentúli portál-óriások.

A content strategy csapat tagjaként az a feladata, hogy együtt ötleteljen a szerkesztőkkel, majd tető alá is hozza ezeket a tartalmakat, olyan ügyfeleknek, mint a  Goldman Sachs, PwC, Microsoft, Qualcomm, Monster.com, Braintree, Huawei, AllState és még sokan mások. Joe Van Brussel pontosan érti, hogyan lehet okosan elmosni a határokat a szerkesztőségi tartalmak és a reklám között. A BrandFestival-on olyan kérdésekre válaszol majd, hogy hogyan veheti fel a versenyt a hagyományos hírgyártás a pillanat erejével; hogyan teheti egy szerkesztőség a tartalmait egyszerre vonzóbbá a fogyasztók, illetve eladhatóbbá a hirdetők szempontjából; melyek a tartalomgyártás és terjesztés új modelljei. Megtudhatjuk tőle hogyan működik a branded content, mint formátum, az igazi nagy játékosok között.  

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok