Hírek
Tipográfia

A P&G és a SPAR Magyarország országos jótékonysági kezdeményezést indít “Apró segítség, hatalmas öröm” elnevezéssel a Magyar Vöröskereszt támogatására és a rászoruló gyermekek megsegítésére.

Minden SPAR és INTERSPAR üzletben megvásárolt P&G termékkel, így például az Ariel, a Lenor, a Pampers és a Gillette termékeivel is segíthetünk, hiszen az ár 1%-át a Magyar Vöröskereszt a rászoruló gyermekek életkörülményeinek javítására fordítja. A kezdeményezés 2016. december 7-ig tart.

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint a magyar társadalom 14.9%-a (1.464.740 fő) él szegénységben.1 A 7 év alatti gyermekek 42.2% százaléka, 130 ezer fő naponta küzd a szegénység nehézségeivel, közülük nagyjából 50 ezer rendszeresen éhezik.

 "Karácsony közeledtével a Magyar Vöröskereszt országszerte több tízezer család ünnepét tudja szebbé tenni különböző adományozó programjain keresztül. Természetesen nem csak az ünnepek közeledtével segítünk, munkatársainkra az év minden napján számíthatnak a rászorulók. A Magyar Vöröskereszt főként abból tud segítséget nyújtani, amit magánszemélyektől és vállalati adományozóktól kapunk. Ezért példaértékű, hogy a P&G országos adománygyűjtést hirdet, és ezt széles körben kommunikálja is, ezzel segítve munkánkat. – mondta Kardos István, a Magyar Vöröskereszt vezérigazgatója.

 Az “Apró segítség, hatalmas öröm” program célja, hogy a Magyar Vöröskereszt, a P&G és a SPAR Magyarország a leginkább rászorulókat segítse. A kampány nagyköveteként Molnár Ferenc Caramel énekes, a két éves Sophie büszke apukája is csatlakozik a programhoz.

 Október 27-e és december 7-e között minden SPAR és INTERSPAR üzletben vásárolt Always betét, Pampers pelenka, Head & Shoulders és Pantene hajápolási termék, Ariel, Bonux, Lenor, Jar mosó-és tisztítószer, valamint Old Spice és Gillette férfi szépségápolási termék segíti a program sikerességét. A felsorolt márkák árának 1%-a az adomány teljes összegéhez adódik, ami a Magyar Vöröskereszten keresztül jut el a rászoruló gyerekekhez és családjaikhoz.

 A Procter & Gamble 25 éve elkötelezetten gondoskodik a magyarországi helyi közösségekről, ahol élünk és dolgozunk. A mai napon útjára indított kezdeményezéssel a Magyar Vöröskereszt, a Spar és a P&G folytatja társadalmi felelősségvállalási törekvéseit, anyagi és terméktámogatással segítve a rászoruló magyar gyermekeket. A Magyar Vöröskereszt védelme alatt álló legkisebb gyermekek például Pampers pelenka csomagot kapnak majd, ami biztosítja számukra a száraz éjszakákat és az elengedhetetlen alvás kényelmét. – mondta Roman Vilkus, a P&G Magyarország, Horvátország és Szlovénia ügyvezetője.

 Kulcsfontosságú partnere a programnak a SPAR Magyarország, hazánk egyik legnagyobb élelmiszerlánca.

A SPAR és INTERSPAR vásárlói már többször bizonyították a társadalmi kezdeményezésekhez való hozzájárulási szándékukat, többször a SPAR által szervezett jótékonysági események kapcsán is. Velünk együtt segítették az országot szükség esetén. Bízunk benne, hogy vásárlóink most is csatlakoznak a kezdeményezéshez. A kampány menete igen egyszerű: termékvásárlással segíthetjük a rászoruló gyermekeket. – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország vezérigazgatója.

 A Magyar Vöröskereszt minden megyei szervezete bevonásra kerül a program sikeressége érdekében. A szervezet önkéntesei és alkalmazottjai hozzáértésével biztosan azok a családok és közösségek részesülnek majd az adományokban, melyek a leginkább segítségre szorulnak. 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek