Hírek
Tipográfia

A vételár kifizetésével lezárult a Pápai Hús átadása. A hongkongi befektető kínai, távol-keleti és amerikai piacokra tervezi bevezetni a tradicionális magyar márkát.


A hongkongi magánbefektetők tulajdonában álló Tano Commerce Kft. – a Chi Fu Investment Group leányvállalata – kifizette a nettó 1,134 milliárd forintos vételárat.

husos kepek

A vevő a Pápai Hús márkanevet is megvásárolta. Az új tulajdonos szeretné újjáéleszteni a Pápai Hús márkát és további befektetéseket tervez a húsfeldolgozó cég termelésének felfuttatásához. A rövid távú célok között az új tulajdonos többek között a Pápai Hús magyar piaci pozíciójának megtartását emelte ki, valamint a magyar cég termékeinek bevezetését a kínai, távol-keleti és amerikai piacokra.

"Készen állunk, hogy újjáélesszük a Pápai Hús márkát és bővítsük jelenlétét az exportpiacokon is” – jelentette ki Frank Liu, az új Pápai Hús Kft. tulajdonosa, aki hozzátette: „A vételár kifizetésén túl további befektetéseket tervezünk a Pápai Hús kapcsán a közeljövőben. Első körben a gyártás teljes újraindításához már régóta esedékes karbantartási és felújítási munkálatok elvégzésére van szükség, majd a gyártás megindulásával egy hosszú távú fejlesztési programot is útjára indítunk. Ennek célja, hogy kialakítsunk egy hatékony és eredményes ellátási láncot a takarmányelőállítástól kezdve a sertéshízlaláson át a kész hústermékek előállításáig.”

A hongkongi befektető a csoport jelenlegi alkalmazottait – 680 embert – tovább foglalkoztatja. A húsfeldolgozó vállalat közvetve további mintegy 2000 beszállítónak nyújt megélhetést a régióban. A megújult vállalat az elkövetkező napokban fogadhatja első jelentős kínai vevőjét a pápai üzemben, amivel megindul a Pápai Hús termékek exportlehetőségeinek felmérése a kínai piacon.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek