Hírek
Tipográfia

A francia konszern bejelentése szerint a Danone nem tudja teljesíteni a 2016-ra előrejelzett értékesítési számokat.

Mindez pedig a vártnál gyengébb negyedik negyedéves európai tejtermék-eladások miatt.

A kisebb mértékű bevételnövekedést két okra vezette vissza a cég. Európa egyes részeiben nem teljesítette a hozzá fűzött reményeket az Activia termékcsalád új stratégiája,ráadásul a Danone számára kedvezőtlenül alakultak a spanyol élelmiszerpiaci viszonyok.

danone

Hasonló figyelmeztetést adott ki korábban a harmadik negyedévre is a társaság, akkor a kínai piac miatt csökkentette bevételi előrejelzését.
A tavalyi termékösszetételt alapul véve korábban 3-5 százalékos bevételnövekedést várt a Danone az idei évre.

A költségek idei lefaragása miatt az üzemi szintű eredmény árrése jobb lesz a vártnál. A hétfő reggeli kereskedésben közel három százalékot esett a társaság részvényárfolyama a párizsi tőzsdén.

Tavaly decemberben a Danone által Magyarországon hat éve kifejlesztett görög krémjoghurtot átkeresztelték Oikosra. A névváltásnak oka egyrészt az volt, hogy olyan márkanevet találjanak, ami egyértelműen megkülönbözteti a terméket a kategória más szereplőitől, másrészt Oikos a Danone görög joghurt globális márkaneve is, ehhez csatlakozott akkor a magyar márka.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok