Hírek
Tipográfia

 Az NRC piackutató cég és a CD német kozmetikai márka közös felméréséből, amelyet 913 fő bevonásával készítettek, olyan magyarországi nők és férfiak között, akik rendszeresen szoktak szépségápolási szereket vásárolni, kiderült, hogy tudatosan válogatunk ezek között a termékek között.

Összességében elmondható, hogy főleg az illat, a textúra, az ár és az összetétel határozza meg a döntésünket. Az illat és a textúra a válaszadók 86%-a szerint releváns, de az ár is sokak számára döntő tényező (78%), míg a termék összetétele a harmadik legfontosabb szempont. (59%). A márkanév a negyedik helyen végzett a vizsgált tényezők közül a fontossági listán, (47%), a különböző védjegyeket és jelzéseket viszont valamivel kevesebben veszik figyelembe, a válaszadók 45%-a tartja ezeket döntő tényezőknek. Utolsó helyen végzett a csomagolás, 33% számára viszont így is fontos. A felmérés azt is vizsgálta, hogy a nők és a férfiak között mekkora eltérés van a különböző szempontok esetében, ennek köszönhetően az is kiderült, hogy habár azonos dolgokat tart lényegesnek mindkét nem, szinte az összes kategóriában a hölgyek vezetnek.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek