Hírek
Tipográfia

A Zewa egyetemistáknak kiírt formatervezői pályázaton keresi a legkreatívabb és legpraktikusabb pályaművet, amely a tervezőasztalról akár sorozatgyártásba is kerülhet a közeljövőben.

A nedves toalettpapírok egyre gyakrabban jelennek meg száraz, gurigás társaik mellett a magyar háztartásokban. Egyidejű használatuk jelentős szerepet játszik személyes higiéniánk fenntartásában, egészségünk megőrzésében. Együttes tárolásukra azonban még nem született meg a tökéletes megoldás.  

A Zewa évtizedek óta gondoskodik otthonunk minőségi és egyben igényes higiéniai papíreszközeiről. Fontos számára az innováció, az újító szemlélet és az apró részletekben rejlő gondoskodás biztosítása. A két terméktípus együttes használata segít a személyes higiénia optimális fenntartásában, valamint az egészségmegőrzésben is nagyon fontos szerepet játszik.

A száraz és a nedves toalettpapírok együttes használatának térhódítása hívta életre az igényt egy minden szempontból praktikusan használható és emellett esztétikus tárolóeszköz kifejlesztésére. Így született meg a Zewa Designer Pályázat ötlete, amelyet a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gép- és Terméktervezés Tanszék negyedéves diákjai között hirdetett meg a cég az integrált terméktervezési gyakorlat tantárgy részeként.

A pályázat előre meghatározott szempontjait egy indító beszélgetésen ismerhették meg az egyetemisták. A tervezés során a pályázóknak figyelembe kell venniük, hogy a terv megvalósítható, felhasználóbarát és funkcionálisan jól használható legyen, emellett pedig tartós és könnyen újratölthető eszközök szülessenek a tervezőasztalon.

A pályaműveket szakemberekből álló zsűri értékeli a szemeszter végén. Az ítészek között szerepel Hegedűs Eszter, az Essity brand managere, Farkas Vilmos, a Publicis One kreatív igazgatója, Hosszú Gergő, Magyar Design Díj zsűrijének tagja, valamint a CoandCo Designcommunication Kft. tulajdonosa, Varga András, a BME Gép- és Terméktervezés Tanszék mesteroktatója, valamint Hadnagy Tímea enteriőr tervező.  A zsűri mellett a fogyasztóknak is lesz arra lehetőségük, hogy szavazatukkal támogassák a nekik legjobban tetsző pályaműveket. Az, hogy kié lesz a fődíj, illetve hogy kinek az alkotása nyeri el leginkább a közönség tetszését, december végén derül ki.

„A diákok ebben a versenyben kibontakoztathatják kreativitásukat és fantáziájukat, miközben a tantárgy tematikájától sem térnek el a szemeszter során. A nyertes pályamű készítője lehetőséget kap arra, hogy szélesebb közönségnek is bemutassa alkotását, illetve díjnyertes ötlete később akár sorozatgyártás prototípusaként szolgáljon.” – összegezte Hegedűs Eszter, az Essity brand managere.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek