Hírek
Tipográfia

A Gramex Drinks, a saját márkás üdítőitalok vezető magyarországi gyártója, örömmel jelentette be új beruházását egy újabb, korszerű aszeptikus ­töltősorba. Ezzel a beruházással a Gramex ­által foglalkoztatott szakképzett és szakképzetlen ­munkaerő száma is növekedni fog a cég magyarországi üzemében, Veresegyházon.

A Gramex Drinks – az egyetlen olyan saját márkás üdítőital gyártó ma Magyarországon, aki aszeptikus palackozási technológiával PET ­palackos italokat gyárt – egy második aszeptikus töltősor beruházását kezdte meg. Az aszeptikus technológia lehetővé teszi az üdítőitalok tartósítószer nélküli gyártását. 

Az új gyártósort a KHS-től, a vezető németországi töltősor-gyártótól szerzik be. Ez az új beruházás megduplázza majd a Gramex Drinks aszeptikus töltő­kapacitását, így a cég ki tudja szolgálni a jelenlegi partnereinek a növekvő  igényeit és tovább tudja fejleszteni az export tevékenységét is. 

gramex logo

 

Ezt a jelentős beruházást részben a részvényesek (Arx Equity Partners és a Darby Private ­Equity, – amely a Franklin Templeton cég leánycége) alaptőke emeléséből, másrészt pedig egy hosszú távú – CIB Bank által biztosított - befektetési hitelből finanszírozzák. „Büszkék vagyunk arra, hogy ez a komoly beruházás a CIB Bank segítségével valósult meg. Célunk, hogy hosszú távon hozzájáruljunk ügyfeleink sikereihez, és ezzel közvetve a régió gazdasági növekedését és munkaerőpiaci fejlődését is biztosítsuk.” – mondta Szabó Ákos, a CIB Bank KKV Budapest Régió vezetője.

A Gramex Drinks ügyvezetője, Gerry Lenihan így kommentálta a befektetést: „Látjuk, hogy a fogyasztók és a kereskedők részéről is gyorsan növekszik az igény az egészséges üdítőitalok iránt, melyek nem tartalmaznak tartósítószereket és mesterséges adalék­anyagokat. Ezzel a beruházással ennek a fokozódó keresletnek szeretnénk megfelelni.” 

A Gramex Drinks igazgatótanácsának elnöke, José de la Iglesia hozzáfűzte: „Ez a beruházás egyértelművé teszi, hogy a Gramex Drinks Magyarországon az egyetlen szereplője és specialistája az aszeptikus, saját márkás üdítőitalok gyártásának. Ezen­kívül jó alapot szolgáltat ahhoz is, hogy tovább fejlesszük ezt az üzletágat Közép-Európában.”    

 

(X)

 

 

 

 

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek