A Kantar Worldpanel nemrégiben nyilvánosságra hozott népszerűségi listáján idén is első helyen végzett a Coca Cola. A piackutató vállalat hatodik alkalommal közzétett Brand Footprint felmérése szerint, a fogyasztók körében továbbra is a Coca Cola a legkedveltebb világmárka. Az 50-es lista második helyezettje – a Colgate - is megőrizte tavalyi pozícióját. A dobogó harmadik fokára pedig ebben az évben a Maggi cég léphetett.

Valamennyi termékét átöltöztette a magyar piac elsőszámú szárnyas márkája, a Sága. Emellett megújította a logóját, új termékekkel jelenik meg a piacon, és hárommilliárdos beruházási programba kezd.

A Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesülete 2018-ban is kiosztotta az „Év Új Gluténmentes Terméke” díjat. Az idei évben Év Új gluténmentes Terméke díj mellett egy különdíjat is megítélt a szakmai bírálóbizottság.

Ahány ember, annyi ízlés, ahány hangulat, annyiféle bor. Létezik azonban az univerzálisan jónak nevezhető bor, ami nem drága, nem édes vagy száraz, hanem mindig pont azt nyújtja, amit a fogyasztója az adott pillanatban elvár tőle.  Ezt üzeni a 750 brand, mely több mint 50 hazai pince közel 400 borát képviseli.

A hazai komlótermesztés újjáélesztéséről szóló együttműködési megállapodást írt alá a HEINEKEN Hungária Zrt. a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettel az Agrárminisztériumban. A hároméves program révén a vállalat tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében, melyen keresztül egy kistérség hátrányos helyzetű családjai munkalehetőséghez jutnak.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek