Személyi hír
Tipográfia

Małgorzata Kołton személyében új vezérigazgatót nevezett ki a Tetra Pak a Magyarországot, Csehországot, Szlovákiát és Lengyelországot magában foglaló Poland & Danube vállalatcsoport élére.

A világ vezető élelmiszer-feldolgozó rendszer és csomagolóanyag gyártó vállalatának új regionális vezetője 15 éve dolgozik a Tetra Paknál: 6 évig Lengyelországban, 5 évig Svédországban, majd 4 évig Vietnámban töltött be vezető pozíciót. A lengyel származású igazgatónő Eric Schmidet váltja, akit a vállalat nemzetközi értékesítési alelnökévé neveztek ki.

Małgorzata Kołton egy amerikai egyetem vállalatirányítási diplomája után fogyasztói pszichológiából szerzett mesteri fokozatot Varsóban. 1999-ben kereskedelmi koordinátorként kezdte pályafutását a Tetra Paknál, később projektvezető lett, majd a Lengyelországot és a Balti államokat magában foglaló vállalatcsoport feldolgozási megoldásokért felelős értékesítési vezetője lett. Ezt követően 5 évet töltött Svédországban globális felelősségkörű termékmenedzserként, majd termékigazgatóként. A mostani kinevezését megelőző 4 évben értékesítési igazgató volt Vietnámban, ahonnan 2014-ben tért vissza Európába, hogy átvegye a Poland & Danube vállalatcsoport irányítását.

A vezérigazgatónő szerint a Tetra Paknak szorosan együtt kell működnie ügyfeleivel, hogy igényeik megértése révén értéket teremtsen, és üzleti növekedést érhessen el számukra. Éppen ezért célja, hogy tovább erősítse a vállalat kapcsolatát az élelmiszer-feldolgozó és -csomagoló partnerekkel, hogy a fogyasztók megnyerő csomagolásban kínált, jó minőségű és biztonságos termékekkel találkozhassanak.

„Az új pozíció egyik legnagyobb kihívása, hogy a sok tekintetben hasonló, de számos szempontból mégis különböző magyar, cseh, szlovák és lengyel piacok számára innovatív, költséghatékony és környezetbarát megoldásokat kínáljunk” – mondta Małgorzata Kołton. „A Tetra Paknál kivételes helyzetben vagyunk, hiszen rendszerszintű szolgáltatóként nemcsak élelmiszer-feldolgozó és töltő rendszereket, hanem emellett teljes körű szolgáltatást is nyújtunk ügyfeleinknek, s belülről ismerjük a helyi piaci igényeket. Szerencsésnek érzem magam, hogy a vállalatcsoport mind a 4 országában a piacot értő és átlátó szakemberekkel dolgozhatok együtt” – tette hozzá.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok