Kiemelt kereskedelmi témák

Mozaik Lista

A SPAR a szegedi, győri, és tatabányai áruházaiban újrahasználható zöldség- és gyümölcstároló tasakokkal buzdítja vásárlóit a környezettudatos magatartásra. A SPAR újabb zöld kezdeményezése egyedülálló a hazai kiskereskedelemben, hiszen akár több éven keresztül is használhatjuk az egyszerűen kezelhető, többször használatos zsákokat.          

Az IKEA korábban is jelentős lépéseket tett a fenntartható működés felé, idén pedig tovább csökkentette a környezetre gyakorolt hatását a vállalat.

Az elmúlt 3 évben 63 áruházat újított fel a SPAR Magyarországon több mint 28 milliárd forint beruházási költséggel. A korszerűsített üzletegységekbe minden esetben energiatakarékos eszközöket integráltak, ezáltal is csökkentve a SPAR áruházak ökológiai lábnyomát.

Az ötödször meghirdetett „Ön választ, mi segítünk” program győztes projektjeiről ezúttal is a Tesco vásárlói döntöttek, akik a vásárlások után kapott zsetonnal szavazhattak a legszimpatikusabb kezdeményezésekre.

Új, tematikus oldalon tájékozódhat ezentúl a lakosság az élelmiszerláncban történt termékvisszahívásokról.

A magyar tulajdonú Euronics műszaki áruházlánc tavaly bruttó 74 milliárd forint árbevételt realizált, ami 20%-os növekedés a megelőző évhez képest.

Ma már a vásárlók jelentős része hajlandó akár többet is fizetni a magyar eredetű áruért, ha pedig Magyar Termék védjegy van rajta, az még többet ér számukra - derült ki az InnoFood Marketing Kft. által végzett kutatásból.

A Lidl nemzetközi tevékenysége 46,1 milliárd euró forgalmat eredményezett, ami 11%-os növekedést mutat.

A bevásárlóközpontban február 21. és 24. között robotika kiállítással várják a látogatókat

Termékmix aktuális szám

 

 

Termekmix 2019 marcius 2


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

cpbanner201902

web gombok zold belelelapozok

WorldFood Poland

wfp2019 348x260 en 002

Népszerű kereskedelmi témák

Mozaik Lista

 Két évvel ezelőtt 4, tavaly 7, idén ismét 4 ALDI sajátmárkás, innovatív termék nyerte el Az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Visonary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A mostani nyertesek a teljes kiőrlésű purpur vekni, a poharas joghurtdesszert, az ínyenc tál és a light hámozott sertésvirsli.

A Milfina – Enjoy Free! márka újdonsága a laktózérzékenyek számára is fogyasztható gyümölcsjoghurt-család, epres, bodzás-citromos, mangós-narancsos és vaníliás ízesítésben.

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. számos lépéssel kívánja csökkenteni a műanyag felhasználást üzleteiben.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas