Esemény
Tipográfia

Rekordszámú terméket adott el az eMAG a harmadik alkalommal megrendezett Black Friday akciója során, ezzel mindössze 5 óra alatt felülmúlta a tavalyi teljes napi eladási számait.

A webáruház a nap végén 5,31 milliárd forintos forgalmat könyvelhetett el, ami 65 százalékponttal magasabb az előző évhez viszonyítva, valamint a 2015-ben eladott 187 ezer darab termék idénre 315 ezerre nőtt. Az eMAG.hu weboldal 2,1 millió oldallátogatást regisztrált pénteken, amelynek közel 50 százaléka mobileszközről érkezett. A csúcsidőszakban egyidejűleg 170 ezer látogató böngészte az eMAG.hu kínálatát a tavalyi 150 ezerhez képest. A rekord forgalom ellenére az oldal zökkenőmentesen működött.

„Az akció indulásakor 130 ezer látogató volt az oldalunkon, ami 30 százalékkal magasabb, mint tavaly. Számos terméket értékesítettünk kevesebb, mint egy perc alatt. Ez is bizonyítja, hogy ügyfeleink megfogadták tanácsunkat és a kosárba helyezték megvásárolni kívánt termékeiket a vásárlói esemény kezdete előtt. Az idei Black Friday meglepetés kategóriája, az utazási csomagajánlat rendkívül népszerű volt a vásárlók körében, hiszen 984 megrendelés érkezett. Az oldal látogatói a televíziók, laptopok és okostelefonok iránt is fokozott érdeklődést mutattak” – tájékoztatott Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere. – „Kibővítettük az eMAG raktár kapacitását és 2850 teherautó gondoskodik a Black Friday alatt érkezett megrendelések kiszállításáról, hogy december 5-ig minden ügyfelünk megkapja a megrendelt terméket.”

Az idei esemény is nagyszerű eredményeket hozott az eMAG Marketplace partnereinek, akik több mint 53 ezer terméket adtak el – ez az összes rendelés 17 százalékát jelenti. Ezen eladások összértéke 672.839.977 forintot tesz ki, ami 60 százalékos növekedés az előző évhez képest. Ez néhány jelentősebb partner esetében az alábbi értékesítési számokat jelenti:

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok