Esemény
Tipográfia

Az EuroShop2014 február 16-án nyitotta meg kapuit a düsseldorfi vásártéren. A rendezvény nagyobb, mint valaha: 57 országból 2.200 kiállító érkezett a 115 ezer négyzetméteres kiállító területre.

Az EuroShop a világ legnagyobb szakkiállítása, ahol a kereskedelemben és partnereinél használatos beruházási eszközöket mutatják be, és egy nélkülözhetetlen platform a jövő trendjeinek és a kiskereskedelmi helyzet megismeréséhez. A 16 csarnokban számtalan szakmai fejlesztést és lehetőséget mutatnak meg. Az EuroConcept a építészeti és design megoldásokra koncentrál, míg az EuroSales a vásárlási élményt helyezi a középpontba. Az EuroCIS a legújabb kiskereskedelmi technológiai megoldásokat vonultatja fel, egyik fő témájuk a többcsatornás- és e-kereskedelem.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek