2016 az innováció és a terjeszkedés éve volt az Auchannál. Az Auchan Retail Magyarország 2016-ban 19 áruházban és 18 töltőállomáson 350,4 milliárd Ft éves bruttó forgalmat, 3,8 százalékos forgalmi fejlődést ért el. A vásárlások száma 43 millióra nőtt, az előző évhez képest 3 százalékkal növekedett.

 Ez év márciusában az Auchan Retail bemutatta új Jövőképét „Az Auchan jobbá teszi vásárlói, munkatársai és partnerei életét!” címmel. Az igazi változások azonban soha nem vezényszóra történnek. Ezért az Auchan Retail úgy döntött, visszaadja az általa folytatott kereskedő szakma régi fényét, és ennek keretében széleskörű megmozdulásban vonja egységbe munkatársait és együttműködő partnereit.

A minőségi húsokból készült grillételek népszerűsítésére indult országjáró körútra a SPAR Grillmobil. A food truck nemcsak népszerű üdülőhelyeken bukkan majd fel, hanem fesztiválokon is bemutatja kínálatát.

Kizárólag magyar dinnye érkezik a Lidl raktáraiba mától, egészen a hazai dinnyeszezon végéig. Az áruházlánc immár az ötödik szezonban részesíti előnyben a magyar termelőket.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok