A Milfina – Enjoy Free! márka újdonsága a laktózérzékenyek számára is fogyasztható gyümölcsjoghurt-család, epres, bodzás-citromos, mangós-narancsos és vaníliás ízesítésben.

A SPAR a szegedi, győri, és tatabányai áruházaiban újrahasználható zöldség- és gyümölcstároló tasakokkal buzdítja vásárlóit a környezettudatos magatartásra. A SPAR újabb zöld kezdeményezése egyedülálló a hazai kiskereskedelemben, hiszen akár több éven keresztül is használhatjuk az egyszerűen kezelhető, többször használatos zsákokat.          

Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlók preferenciáit a Lidl Magyarország folyamatosan bővíti laktóz- és gluténmentes termékkínálatát, hogy az ételintoleranciával és ételallergiával élők is tudatosan és változatosan állíthassák össze étrendjüket.

Innovatív és felelős vállalatként a Lidl Magyarország elkötelezett a magyar családok egészséges táplálkozásának segítésében, ezért célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti. A figyelemfelhívás és az egészségtudatosság növelése érdekében az áruházlánc és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) a mai napon együttműködési megállapodást írt alá.

Az elmúlt 3 évben 63 áruházat újított fel a SPAR Magyarországon több mint 28 milliárd forint beruházási költséggel. A korszerűsített üzletegységekbe minden esetben energiatakarékos eszközöket integráltak, ezáltal is csökkentve a SPAR áruházak ökológiai lábnyomát.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek