Üzletlánc
Tipográfia

Elindult a Tesco Tiniséf kampánya, melynek célja, hogy felhívja a fiatalok figyelmét az egészséges táplálkozás fontosságára. A Tesco a program nagykövete, Tilla segítségével a Tiniséf főzőverseny keretében keresi azt a három legjobb és legügyesebb kisséfet, akik otthonosan mozognak a konyhában, nem jönnek zavarba egy fakanál láttán, és meg tudják mutatni, hogy az egészséges ételek elkészítése szinte gyerekjáték.

A Tesco 8 és 14 év közötti gyerekek jelentkezését várja, akik a főzés egyes lépéseit megörökítő rövid videók vagy fotók feltöltésével jelentkezhetnek a www.tinisef.hu oldalon. A legjobb Tiniséfek értékes nyereményekkel gazdagodnak.

A Tiniséf főzőverseny elindításával a Tesco célja, hogy felhívja a fiatalabb korosztály figyelmét az egészséges ételek és életmód fontosságára. A versenyre olyan 8 és 14 év közötti gyermekek jelentkezését várja az áruházlánc, akik ügyesen és gyakorlottan mozognak a konyhában, szívesen főznek és fontos számukra az egészségük.

„A Tiniséf főzőverseny koncepcióját közösen dolgoztuk ki a program szakmai támogatójával és partnerével, a Kuktanoda Főzőiskolával. Az ő tapasztalataik segítettek minket abban, hogy a gyereknek leginkább megfelelő programot alakítsuk ki. Hetente három és félmillió vásárlót szolgálunk ki, így nagy a felelősségünk abban, hogy minél több fiatalt kötelezzünk el az egészséges életmód és táplálkozás mellett” – mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco vállalati kapcsolatok és marketing igazgatója.

A verseny izgalmas, a tét nem kicsi. A legjobb 30 pályázó majd személyesen is megmutathatja főzőtudományát, és elkészítheti az általa beküldött ételt. Közülük kerül ki a 3 legjobb Tiniséf, akik közül az első helyezett és kísérője elutazhat Londonba, ahol egy általa választott tanfolyamon vehet részt Jamie Oliver Recipease főzőiskolájában. A második helyezett betekintést kap a Kistücsök Étterem (Balatonszemes) konyhájának működésébe, és a konyha munkatársainak segítségével készíthet vacsorát családja részére. A harmadik helyezett Tiniséf jutalma egy különleges vasárnapi ebéd, melyet egy ismert séf készít el a család saját otthonában.

A Tesco Tiniséf edukációs program nagykövete Till Attila, vagyis Tilla. „A gasztronómia manapság trendi dolog, miért gondolnánk, hogy ebből pont a fiatalabbak szeretnének kimaradni. Minden gyerek ügyes valamiben. Van, aki szépen rajzol, vagy éppen tök ügyes a konyhában. Ez a program remek alkalom arra, hogy megmutathassák magukat” – mondta Tilla.

A program szakmaiságát Kovács Judit dietetikus, a Tiniséf főzőverseny szakmai támogatója garantálja, aki elmondta, hogy: „Az egészséges életmódra való nevelést nem lehet elég korán kezdeni, ráadásul a gyerekek rendkívül fogékonyak az új ismeretekre. Sokan vannak köztük, akik szívesen segítenek vagy segítenének a konyhában. A szülőknek érdemes a csemetéiket tanítgatni, okítani a főzés tudományára, hiszen ez is hozzátartozik a neveléshez. Reméljük, sok gyerek van, aki ügyesen bánik a fakanállal és ínycsiklandozó, ugyanakkor egészséges ételeket tud elkészíteni. A Tesco kezdeményezése, a Tiniséf főzőverseny kiváló alkalom arra, hogy megmutathassák, mire is képesek a konyhában. Ráadásul a programon keresztül reméljük, sok gyerekhez és szüleikhez jut el az az információ, hogy hogyan is készülnek az egészséges falatok.”

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok