Üzletlánc
Tipográfia

A cégcsoport Magyarország című matricás albuma saját ötletből, teljes egészében magyar fejlesztésként, holland licensz felhasználásával valósult meg. A kiadvány 65 oldalas és 200 matricának ad helyet. A benne szereplő szinte valamennyi magyarországi állat- és természetfotót a hazai élővilágot évtizedek óta fotózó, elismert magyar fotográfusok készítették.

Az album szakmai mentora a Fővárosi Állatkert szóvivője, Hanga Zoltán volt, aki segített kiválasztani és bemutatni az itthoni élővilág szereplőit. A kiadvány attól is különleges, hogy a SPAR matricás albumainak főhősét, Garfieldet magyar betyárnak rajzolta meg szerzője, Jim Davis - kifejezetten ebből az alkalomból. Ehhez hasonlóra eddig még nem volt példa.

– A SPAR rendkívül büszke arra, hogy egy-egy ilyen promóción keresztül ismereteket tud átadni olyan értékek mentén, mint a tudásvágy, a kitartás és a természetszeretet – mondta Saltzer Kornél, a SPAR Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója a vállalat sajtótájékoztatóján, amelyet a Fővárosi Állatkertben tartottak. Hangsúlyozta: a társadalmi felelősségvállalás jegyében a SPAR minden értékesített kék matricacsomag árából 1 forintot ajánl fel az Alapítvány a Budapesti Állatkertért közhasznú szervezetnek. Az adomány a hazai állatvilág és a természeti környezet javát szolgálja. A választás többek között azért esett erre az alapítványra, mert a fotókon szereplő állatok megismertetésében és az album szakmai összeállításában nagy segítséget nyújtott a Fővárosi Állat- és Növénykert, amely évtizedek óta az egyik legfontosabb intézménye a hazai flóra és fauna bemutatásának.

A Magyarország című matricás albummal a SPAR arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy a hazánkban található állatvilág ugyanolyan értékes és sokszínű, mint a messzi tájak élővilága, mellyel a Szafarimánia, a Dzsungelmánia és az Óceánmánia albumon keresztül már korábban találkozhatott a közönség. Az album segítségével a gyermekek játékos formában ismerhetik meg saját környezetüket, az élővilágot, s jobban megértik, miért olyan fontos a környezetvédelem, a természet szeretete és tisztelete.

Ördög Nóra, az RTL Klub népszerű televíziós személyisége évek óta felbukkan a SPAR reklámjaiban, s ő lett a hazai állatok védelme és megismerése érdekében szervezett SPAR-kampány szóvivője is. Nóra nemcsak munkahelyi kötelességének tekinti a természetvédelmet, édesanyaként is elkötelezett támogatója minden olyan programnak, ami segíti környezetünk megóvását, illetve a gyermekek képzését, fejlődését.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok