Üzletlánc
Tipográfia

Sikeresen zárult a Lidl Magyarország Gyermeknapi Verslánc kampánya, melynek eredményeképpen az áruházlánc 1 millió forinttal támogatta hátrányos helyzetű gyermekek álmainak megvalósulását.

A kezdeményezés keretei között, a Nemzetközi Gyermeknapon a Lidl áruházaiba betérő valamennyi gyermeket almával, müzli szelettel és egy egyedi, verses kifestővel is megajándékozott a vállalat.

Vasárnap ért véget a Lidl társadalmi felelősségvállalási kampánya, melynek célja a támogatáson felül az volt, hogy ráirányítsa az emberek figyelmét a gyerekek-felnőttek kapcsolatára. Az áruházlánc közösségi oldalán arra kérte az érdeklődőket, hogy osszanak meg szavakat arról, vajon hogyan látnak minket, felnőtteket a gyerekek. A különleges verslánchoz több tízezer szó érkezett, leggyakrabban a szeretet, az óriás és a példakép kifejezések. A beküldött legnépszerűbb szavakból gyermekversek születtek, ezek illusztrálásával egy egyedi kifestő valósult meg. A kiadvány amellett, hogy szórakoztat és fejleszt is egyben, humoros formában tart türköt a felnőtteknek a gyerekekhez fűződő kapcsolatukról.

A gyermekversek szavait beküldők automatikusan 10 forinttal támogatták az Őrangyalok Ligája kezdeményezést is, melyet azért hívtak életre, hogy gyermekotthonban élő, hátrányos helyzetű gyerekek álmait valósítsák meg, megajándékozva őket olyan személyre szóló programokkal, amelyek csak róluk szólnak.

A Verslánc kampányban összegyűlt 1 millió forintos támogatásnak köszönhetően, többek között Budapest Főváros Önkormányzat Gyermekotthonának 11 lakója is különleges élménnyel gazdagodott. A fiatalok egy rendkívüli gyermeknapi esemény keretében finom édességeket sütöttek a Lidl pékjével és az áruházlánc szakácsnőjével, Mautner Zsófival közösen.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek