Üzletlánc
Tipográfia

A Lidl Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében vásárlói bevonásával szervezett kampányt, melynek keretében az áruházlánc minden, a kampány logójával ellátott Pilos tejtermék értékesítése után három forintot adományozott a Gyermekétkeztetési Alapítványnak. A két hónapos gyűjtési akció eredményeként 13,4 millió forinttal támogatja a Lidl az éhező gyerekeket.

 A Lidl Magyarország 2013. október 17. és december 15. között újra adománygyűjtő akciót folytatott, ezúttal minden értékesített, a kampány logójával ellátott, Pilos márkanevű magyar tejtermék árából jutatott el három forintot juttat el a Gyermekétkeztetési Alapítványnak. Az így összegyűlt 13,4 millió forintból az Alapítvány a „Lidl Mindenki Ebédel” programjának keretében biztosítja a rászoruló gyermekek étkezését.

 „Mi a Lidl-ben fontosnak érezzük azt, hogy éljünk a rendelkezésünkre álló lehetőségekkel, és segítsünk azokon, akik leginkább rászorulnak a támogatásra” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „Köszönjük vásárlóinknak, hogy ilyen nagy számban vásároltak a kampányban részt vevő termékekből, és ezzel hozzájárultak ahhoz, hogy jelentős összeggel támogathassuk az éhező gyermekeket” –tette hozzá.

 A Lidl esetében idén sem ez az első alkalom, hogy segíti az Alapítványt. 2013 januárjában a vásárlói bevonásával 40 millió forintot, novemberben pedig 5 millió forint értékű termékcsomagot juttatott el az éhező gyermekeknek. A mostani adománnyal együtt 2013-ban mintegy 58,4 millió forintnyi adománnyal igyekszik ezen gyermekek életét könnyebbé tenni.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok