Üzletlánc
Tipográfia

A dm idén hatodik alkalommal szervezte meg Nap gyermekei CSR programját: idén arra buzdították az ovikat, készítsenek kreatív napvédelmi eszközöket, hogy megmutassák, hogyan készülnek a nyárra.

Közel háromszáz óvoda jutott naptejekhez a programban, a fődíjat pedig egy székesfehérvári óvoda nyerte: jutalmuk egy melanoma szűréssel egybekötött családi nap volt.

A dm hatodik alkalommal szervezte meg a Nap gyermekei CSR programját, amely során a napvédelmet állította országos pályázata középpontjába. A program célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelemre.

A drogéria az ovisokat és a pedagógusokat hívta játékra: az ovik kreatív napvédelmi eszközöket készítettek, az alkotás jó alkalom volt arra, hogy a gyerekek megismerkedjenek a napvédelemmel.

Készült sokféle kreatív eszköz: napellenző színes papírból, papírcsákó, pajzs a napsugarak ellen, volt olyan ovi, ahol nyarat varázsoltak az óvodába, mások különféle ötletes sátrakkal óvták magukat a napsugaraktól.

A pályázatban közel háromszáz óvoda nyert naptejet, a legötletesebb pályázatok közül sorsolással döntötték el, hogy melyik intézmény nyeri el a fődíjat. A melanoma szűréssel egybekötött családi napot a székesfehérvári Felsővárosi Óvoda Ybl Miklós Lakótelepi Tagóvodája nyerte, így május 26-án a gyerekek egy élményekkel teli programot kaptak ajándékba, a színpadi programok mellett játékos vetélkedőn tehették próbára magukat a kicsik.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek