Üzletlánc
Tipográfia

A Lidl Magyarország nyerte el az első helyezést Az Év Kereskedője verseny „A legjobb társadalmi felelősségvállalási program (CSR)” kategóriájában. A szakmai zsűri a természeti és társadalmi környezetért tett példamutató és felelős működéséért díjazta az áruházláncot.

A Mastercard idén hirdette meg első alkalommal Az Év Kereskedője versenyt azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak. Az öt kategóriában beérkezett pályázatok közül hétfős független szakmai zsűri választotta ki a legkiemelkedőbbeket.

 „A legjobb társadalmi felelősségvállalási program (CSR)” kategóriájában első helyezést kiérdemlő Lidl Magyarország működésében kezdettől fogva rendszerszinten jelenik meg a felelős működés. Az egész bolthálózatra kiterjedő környezetvédelmi beruházása eredményeképpen egyedülálló módon, a keletkezett hulladék 95%-át tudja újrahasznosítani a vállalat, ezáltal jelentősen csökkentve az éves CO2 kibocsátást is. A természeti környezet védelmét célozta a Lidl a Pilisért kampány is, melynek keretében a tavalyi évben 1 millió facsemete beszerzését, közel 60 hektárnyi erdőterület faültetését támogatta az áruházlánc.

A családokat és gyermekeket jótékonysági programokkal és adományozással segíti a vállalat, a gyermeki jólétet pedig kiemelkedően fontosnak tekinti. A Lidl a gyermekek egészsége mellett is állást foglal, ennek érdekében vezette be minden üzletében az Egészséges kassza intézményét, s indította el 2015 őszén edukációs céllal Egészségesen az iskolapadban! kampányát, melynek keretében szülőket, gyermekeket és pedagógusokat egyaránt interaktív módon megszólított. Az áruházlánc a folyamatos egészséges termékkínálat bővítésén felül számos tematikus kampányt és programot is szervez az egészségmegőrzés jegyében. Az augusztusban megrendezésre kerülő Egészség Napon a családbarát programok alkalmával a látogatók ingyenes egészségügyi szűréseken, pl. vércukor-, koleszterin- és vérnyomásmérés, illetve tanácsadásokon vehettek részt. A kezdeményezés sikerét mutatja a több ezer érdeklődő, melyből több mint háromszázan a szűrővizsgálatokon is részt vettek.

 

A Lidl Magyarország rendhagyó kampányok tekintetében is az élen jár. A tavaly téli Adventi Meselánc akcióhoz, illetve az idén tavasszal indított Gyermeknapi Verslánc kampányhoz több százezren csatlakoztak. A programok célja a kulturális értékek védelmén túl az élményszerzés, a gyermekek lelki támogatása is volt.

 

„A Lidl hazai menedzsmentje az üzleti stratégiába integrálva, önállóan dönt a vállalat felelős működéséről. Örömmel és büszkeséggel tölt el bennünket, hogy tevékenységünket e díjjal hazai szinten is elismerik” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok