Üzletlánc
Tipográfia

A tejpiaci válság hatására nehéz helyzetbe került hazai tejtermelők támogatása érdekében a Lidl Magyarország október 10-től minden magyar friss és tartós tej átadói árát megemeli.

Annak ellenére, hogy a Lidl-nek beszállító partnereivel élő szerződéses átadói árai vannak érvényben, az áruházlánc úgy határozott, hogy a bajbajutott tejágazat megsegítése érdekében változtat a szerződésben foglaltakon és automatikusan megemeli minden hazai tartós és friss tej átadói árát. A vállalat ezzel a lépésével szeptember 1. óta minden érintett tejtermék átadói árát legalább 10 Ft-tal megnövelte.A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre és tejtermékekre, ezáltal is támogatva a hazai gazdákat. Az áruházlánc stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy a 2015-ös gazdasági évben 56 millió liter friss és tartós tejet, 6 millió literrel többet, 2600 tonna trappista sajtot, közel 400 tonnával nagyobb mennyiséget vett át a hazai gyártóktól az előző évhez képest. A vállalat tej-és tejtermék exportja is bővült, az elmúlt egy évben 7 európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített közel 650 millió forint értékben. „Felelős vállalatként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a jelenleg is kedvezőtlen tejpiaci helyzetben valódi segítséget nyújtsunk a gazdálkodóknak. Ezt a célunkat szolgálja a 2013-ban indult „Lidl a magyar beszállítókért” programunk is, melynek keretében a kiemelt marketingkommunikáció mellett export lehetőséget is biztosítunk beszállítóinknak. Ezzel a döntésünkkel is - mely szerint nem a szerződött, hanem a legalább 10 forinttal megnövelt átadói árakon vesszük át a magyar friss és tartós tejeket – a termelőknek szeretnénk segíteni” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.A Lidl a jövőben is arra fog törekedni, hogy a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett tovább erősítse a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok