Üzletlánc
Tipográfia

277 millió Eurós forgalommal zárta az idei évet, a CSR, a biotermékek és a naturkozmetikumok, valamint a beruházások területén is erősített a hazai piacvezető drogéria.   


A dm immár 20 éve van jelen a magyarországi drogéria piacon. A gazdasági év fontos mérföldkövének számít az érdi és törökbálinti irodai beruházás, az üzlethálózat dinamikus megújítása, az új dm applikáció bevezetése, a free wifi elérhetővé tétele a boltokban és a helyi közösségeket célzó új társadalmi felelősségvállalás program meghirdetése – hangzott el a cég törökbálinti sajtótájékoztatóján.
A dm Magyarország 277 millió Eurós forgalommal zárta a 2015/16-os a gazdasági évet, amivel a tavalyi gazdasági évhez képest 11,42 %-os növekedést ért el a forgalomban. A magyarországi dm-nél összesen 2429 munkavállaló dolgozik, az üzletek száma 255.
A cég 12 országban van jelen Európában, összesen több mint 56 ezer munkavállaló tartozik gazdasági közösségéhez, valamint a dm-csoport országaiban 3349 üzletben szolgálja ki a vásárlói igényeket. A csoport összforgalma 9, 7 milliárd Euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 7 százalékos növekedést jelent.

Bio termékek és a helyes fogápolás


A piaci trendeknek megfelelően minden márkán belül jelentős az új termékek száma, folyamatos innováció, új hatóanyagok jellemzik az új dm márkás termékeket. A dm polcain összesen 3168 saját márkás terméket találnak a vásárlók.
2015 áprilisában debütált a dm-ben a dmBio, jelenleg 335 cikkelem közül válogathatnak az egészséges táplálkozás hívei. A szortimentben bébi menük, bébi tej-és gabonapépek, direktlevek, zöldséglevek találhatók meg, valamint folyamatosan érkeztek a polcokra többek között paradicsomos termékek, olajak, főzőkrémek, mézek és extra dzsemek, magkrémek, pelyhek: a teljesség igénye nélkül. Aszalt gyümölcsök és magvak, crunchy müzlik, növényi pástétomok, vegetáriánus kenyérfeltétek, gyümölcsszeletek szerepelnek a kínálatban.
Mint megtudtuk a saját márkás szortimentben környezetkímélő termékek és csomagolások fejlesztése a jellemző, így a vállalat rövid szállítási utakat részesít előnyben, valamint törekszik a regionális gyártók és európai gyártó üzemek kiválasztására.
A társadalmi felelősségvállalás területén elnyerte a CSR Hungary 2015 díjat. 2016-ban másodszorra érdemelte ki a vállalat a Magyar Adományozói Fórum Felelős Támogató Védjegyét.
A vállalat „Együtt egymásért“ név alatt dolgozta ki a dm CSR programjait, amelyek középpontjában az egészséges életmód, a gyermekek napvédelme, és helyes fogápolásra nevelése, valamint a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítése áll.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok