Üzletlánc
Tipográfia

Az ünnepségen Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára kiemelte, a társaság jó viszonyt ápol a magyar cégekkel, beszállítókkal: 1400 termékükből közel 800-at magyar cégek állítanak elő.

A beruházással Veszprém, amely néhány hónapja nyerte el a befektetőbarát település címet, még tovább fejlődik, mint a régió meghatározó ipari, kereskedelmi és logisztikai központja. A magyar gazdaság stabilitása és fejlődése a kiskereskedelemben jól látható és jól mérhető. Az élelmiszer-, illetve a vegyes kiskereskedelmi forgalom 34 hónapja folyamatosan bővül, növekedése meghaladja az európai átlagot.Jens Thilo Krieger, a Penny Market kereskedelemért felelős ügyvezető igazgatója kiemelte: Veszprém központi helyen fekszik, rendkívül vonzó körülményeket kínál, és egyetemi városként szakképzett munkaerőt is biztosíthat. Az új központ működésével a szállítási távolság lényegesen csökken az üzletek és a raktárak között, így a környezetre is kevesebb terhelést és károsanyag-kibocsátást jelent majd az áruszállítás.Silke Janz, a Penny Market logisztikáért és pénzügyekért felelős ügyvezető igazgatója elmondta: jelenleg Alsónémediben és Karcagon van logisztikai központjuk. A tízhektáros területen 7,7 milliárd forintból épülő 26,5 ezer négyzetméter összterületű veszprémi központ a régióban közel 60 üzletet lát majd el Magyarország déli és nyugati területein. Hozzátette, a beruházás 130 új munkahelyet teremt, melyekre már elkezdődött a toborzás.Porga Gyula, Veszprém polgármestere fontosnak nevezte a munkahelyteremtést, és hozzátette: a város gazdag történelmi múltja azt várja el vezetőitől, hogy "ne csak megőrizzük, amink van, hanem próbáljunk meg mi is hozzátenni". Jó látni, hogy a Veszprémben működő vállalkozások döntő többsége is hasonlóan gondolkodik, folyamatosan bővül és fejleszt.A Penny Market 2016-ban fejezte be áruházainak felújítását és nyitotta meg 207. egységét Magyarországon, ahol jelenleg 3730 dolgozót foglalkoztat. A társaság értékesítésből származó nettó árbevétele elektronikusan közzétett beszámolója szerint 2014-ben 168,283 milliárd forint, 2015-ben 178,183 milliárd  forint volt, üzleti tevékenysége eredménye 2014-ben 1,851 milliárd, 2015-ben 2,540 milliárd forint volt.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok