Üzletlánc
Tipográfia

A Magyar Posta Zrt. a CBA Kereskedelmi Kft.-vel és a Rossmann Magyarország Kft.-vel együttműködve a gyorsabb és rugalmasabb ügyfélkiszolgálás érdekében 91 csekkbefizető automatát állít üzembe országszerte drogériákban és élelmiszerüzletekben.

A Magyar Posta célja, hogy klasszikus szolgáltatásait – így a postai csekket is – a kor követelményeinek és az ügyféligényeknek megfelelően modernizálja. Ennek jegyében a Társaság az elmúlt másfél évben számos újítást vezetett be: QR-kódok jelentek meg a sárga és fehér csekkeken, így ma már az iCsekk mobiltelefonos alkalmazás segítségével pillanatok alatt, bárhonnan és bármikor befizethetőek a csekkek; csekkbefizető automatákat telepített a bevásárlóközpontokba és a forgalmasabb postákra; valamint a Társaság elérhetővé tette az ingyenes bankkártyás csekkbefizetést is.

A folyamat következő lépése, hogy a Rossmann-nal és a CBA-val együttműködve 25 drogériába, valamint 66 élelmiszerüzletbe csekkbefizető automatákat telepít, melyeken keresztül mind bankkártyával, mind pedig készpénzzel befizethetőek a csekkek. Az automatán keresztül, bankkártyával befizetett csekkek kártyás vásárlási tranzakciónak minősülnek, hasonlóan az iCsekk mobiltelefonos alkalmazáson, illetve a postahelyeken bankkártyával és egyéb csekkautomatákon történő bankkártyás csekkbefizetéshez.

A kiskereskedelmi hálózatokban megteremtett csekkbefizetési lehetőséggel az ügyfelek még több helyszínen és tágabb időintervallumban, kedvező fizetési feltételekkel tudják elérni a csekkbefizetési szolgáltatást.

 

A Rossmann Magyarország Kft. értékesítési és marketingstratégiájával összhangban áll ez a drogériák közt egyedülálló szolgáltatás. A Drogérialánc az elmúlt években számos innovatív szolgáltatást és promóciót biztosított vásárlói számára. Ilyen például az online vásárlás bevezetése, melynek keretén belül a Rossmann Online drogériában a vásárlók több mint tízezer termék közül választhatnak, és a házhozszállítás mellett, megrendelt csomagjaikat már több ezer PostaPonton is átvehetik. A Rossmann bízik abban, hogy a csekkbefizető automatákkal tovább bővíti azon szolgáltatásai körét, mellyel vásárlói kényelmét és elégedettségét szolgálja.

A CBA hét esztendővel ezelőtt azért indította útjára a Príma hálózatot, hogy ezen megkülönböztetett egységeiben a vásárlóknak a legmagasabb szolgáltatási színvonalat biztosíthassa. A kitűnő minőségű, sokrétű termékkínálaton és az exkluzív környezeten túl nagyon fontos, hogy innovatív, praktikus, kényelmi megoldásokat is kínáljon az ügyfelek számára. A Postával közösen működtetett csekkbefizető automaták kiváló lehetőséget adnak a Príma hálózatába betérő ügyfeleknek arra, hogy újabb értékes szolgáltatást vehessenek igénybe, mellyel időt és fáradtságot takaríthatnak meg.

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok