Üzletlánc
Tipográfia

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. idén tavasszal „Rajongunk a méhecskékért” kampánya keretében egy többkaptáras, öt méhcsaládnak otthont adó méhecskeházat épített biatorbágyi központjában. Most a méhek segítségével az áruházlánc azt vizsgálja, milyen lépéseket tehet környezetének javítása érdekében.


A „Rajongunk a méhecskékért” kampány segítségével az ALDI arra hívta fel vásárlói és partnerei figyelmét, milyen hasznos állatok is a méhek. Nekik köszönhető egy sor olyan alapvető élelmiszer, mint az alma, eper, szilva vagy az uborka, de segítségükkel környezetünk állapotáról is hasznos információkhoz juthatunk.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Nyugat-magyarországi Egyetem Erdőmérnök kara által fejlesztett biomonitoring rendszer segítségével kezdett több éves kutatási projektbe. Ez egy olyan, élőlényekre alapozott vizsgálati módszer, amely a környezet állapotáról, annak változásairól szolgáltat információkat.

A három éves projekt alatt az egyetem szakemberei havonta vesznek mintát a méhecskék által összegyűjtött anyagokból (méz, propolisz, virágpor, viasz), majd az adatokat elemezve abban segítenek, mit tehet a vállalat környezete állapotának javításáért.


„Felelős vállalatként nemcsak vásárlóinkért, munkatársainkért, üzleti partnereinkért, hanem környezetünkért is felelősséget vállalunk. „Rajongunk a méhecskékért” kampányunknak is köszönhetően egyre többen tudják, milyen hasznos állatok a méhek és milyen fontos, hogy védjük őket. A biomonitoring rendszer és a méhek segítségével rengeteg hasznos információt szerezhetünk környezetünk állapotáról, a kutatásból szerzett adatok, eredmények pedig abban segítenek, hogy tudatosan tegyünk is a védelméért” - mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek