Üzletlánc
Tipográfia

Heidi Klum és a Lidl első közös kollekciójának a témája „Heidi & The City“. A kollekció 2017 szeptember 7-én a New York-i Divathéten kerül bemutatásra, így Heidi Klum és a Lidl együttműködése egy nemzetközi divatesemény keretein belül debütálhat.

Az „Esmara by Heidi Klum“ kollekció ruhadarabjai nemzetközi szinten egységesen, 2017 szeptember 18-án kerülnek a Lidl áruházakba.

Heidi Klum és a Lidl szeptember 7-én New York-ban rántják le a leplet az augusztus elején 28 országban induló #LETSWOW kampányról, melynek középpontjában első közös ruházati kollekciójuk áll. A ruhadarabok első hivatalos bemutatására a New York-i Divathét keretein belül fog sor kerülni.

„A Lidl-t korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnék most Heidi Klum-mal karöltve változtatni, aki sikeres tervezőként nagy segítségünkre van kreatív ötleteivel. A #LETSWOW-n keresztül örömet lelhetünk a divatban, ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a Lidl a divat világában“ – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Vállalati kommunikációs vezetője.

A metropolisz, ahol a trendek születnek, több, mint egy egyszerű rendezvényhelyszín. Az „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“ kollekció számára is különleges jelentőséggel bír, hiszen az egyes darabok tervezésénél a német modell-ikon is kedvenc városából inspirálódott.

Az eredmény szemmel látható. A kollekció olyan darabokat tartalmaz, amik egyszerre vadak, mint New York és sokoldalúak, mint Heidi Klum, egy csipetnyi WOW-hatással megfűszerezve: leopárdmintás blúz, valódi bőrből készült motoros dzsekik, farmerek több színben, és további izgalmas darabok élénk kék és meleg konyakszínekben. A Lidl-től már megszokott kiváló minőség és kedvező árak a kollekció minden darabjára érvényesek.

„Olyan divatos darabokat szerettem volna alkotni, amikben amellett, hogy meg van az a bizonyos plusz, mégis egyszerűen kombinálhatóak, és minden nőnek jól állnak – fontos szempont, hogy mindezt rendkívül kedvező árakon tegyük elérhetővé“ – nyilatkozta Heidi Klum.

A Lidl Magyarország 166 áruházában szeptember 18-án kezdődik a ruhadarabok értékesítése. A kollekció ruhák mellett (36-44-es méretben) kiegészítőket és cipőket is tartalmaz (38-41 méretben). Nemzetközi szinten összesen 28 ország 10.000 Lidl-áruházában lesznek elérhetőek a kollekció darabjai.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek