Üzletlánc
Tipográfia

Heidi Klum és a Lidl közel 350 vendéggel együtt, köztük Nina Garcíaval, Zack Posennel és Shaun Ross-szal ünnepelte New York-ban az „esmara by Heidi Klum” kollekció világpremierjét egy látványos Lidl #LETSWOW áruházban.

A kollekció 84 darabját első alkalommal a házigazda, Heidi Klum és számos modell mutatta be kreatív díszletek között.

Heidi Klum és a Lidl egy lenyűgöző show keretein belül mutatta be első közös  „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City” névre keresztelt kollekciója darabjait New York-ban. A vállalat a klasszikus kifutó helyett egy olyan interaktív áruházi díszletet állított fel, amely kreatív és játékos módon nyújtott bepillantást a Lidl történetébe. A két órás bemutató során Heidi Klum és 35 modell a kollekció mind a 84 darabját megmutatták, a leopárdmintás csizmától kezdve, a flitteres blézeren át, egészen a valódi bőrből készült kabátokig. A modellek által viselt különböző összeállítások jól mutatják, hogy a kollekció egyes darabjai rendkívül sokféleképpen variálhatóak.

„Nincs jobb hely és nincs jobb időpont a New York-i Divathétnél, hogy nemzetközi kollekciónkat első ízben prezentáljuk. Ez volt a Heidi Klummal való jövőbeni együttműködésünk kezdő lépése. Mindannyian izgatottan várjuk a magyarországi értékesítés szeptember 18-i kezdetét.” – nyilatkozta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Prominens vendégek, köztük Nina García, Zack Posen és Shaun Ross együtt ünnepeltek nemzetközi véleményvezérekkel és a divatvilág ismert képviselőivel az áruházlánc interaktív díszletei között. Az esemény szimbolikus jelentőséggel bírt, hiszen lehetővé tette, hogy a Lidl üzenete, mely szerint „ A divat mindenkié” a new yorki divatvilághoz is eljusson. A felejthetetlen élményt és lenyűgöző díszleteket a vendégek a különböző közösségimédia-csatornákon keresztül osztották meg követőikkel. A divatbemutató mellett az esemény fénypontja Heidi személyes stílustanácsadó pontja volt. A dizájnerin három vendég számára egy a díszletek mögé rejtett tükörre állította össze a legtökéletesebb "Heidi & the City"- darabokat, mindemellett mindhárom szerencsésnek személyre szabott öltözködési tippeket kínált.

 

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek