Üzletlánc
Tipográfia

Az eredetjelölés egységesítése és a hazai gazdaság erősítése érdekében közös programot indított a magyarországi Praktiker és a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A barkácsáruházlánc ajánlja hazai beszállítóinak a Magyar Termék védjegyek használatát, amelyek segítik a fogyasztókat a tájékozódásban. 

A Magyar Termék védjegyek alkalmazását javasolja hazai beszállítóinak a Praktiker az itthon gyártott áruk eredetének jelölésére. A két éve magyar tulajdonba került hazai barkácsáruházlánc a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft.-vel indított közös program első lépéseként ajánlja a védjegyek használatát. A cél az eredetjelölés egységesítése és a hazai gazdaság erősítése. 

A Praktiker üzleteiben számtalan hazai gyártó terméke található meg, a vásárlók sokszor nem is tudják, hogy a megbízható márkák mögött magyar termelés áll. Felelős vállalatként fontos a számára a hazai gazdaság fejlődésének támogatása, és azt tapasztalja, hogy a vásárlói egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak az áruk eredetének.

A műszaki termékeknél vagy például építőanyagoknál még sokakban él az a beidegződés, hogy a külföldi mindig jobb a magyarnál. A Praktiker segíthet ennek megváltoztatásában is, hiszen szigorú elvárások alapján választja ki a hálózatába kerülő termékeket, ezért a vásárlók biztosak lehetnek abban, hogy az itt megtalálható áru mindig megbízható minőségű – legyen az akár külföldi, akár magyar.

„Nem csupán az élelmiszereknél vagy más, napi fogyasztású termékeknél fontos az eredet megjelölése, más ágazatokban ennek akár nagyobb jelentősége is lehet. A tudatos, a termék származási helyére odafigyelő vásárlók a ritkábban beszerzett vagy nagyobb értékű árucikkek esetén még alaposabban mérlegelnek. A felmérések szerint a tudatos vásárlók 71 százaléka a Magyar Termék védjegyes árut megbízhatóbb eredetűnek tartja a többi terméknél” – emelte ki Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. védjegyei ma már több 160 cég mintegy négyezer termékén, szolgáltatásán találhatóak meg

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek