Üzletlánc
Tipográfia

Rekordszámú, több mint 180 pályamunka érkezett a Lidl Magyarország általános iskolák számára kiírt felhívására, melyre egészséges és kreatív uzsonnával nevezhettek az intézmények.

A közönségszavazás keretein belül közel 10 000 szavazatot kaptak az ötletes megoldások. A pályázat sikeres zárása volt a vállalat szeptember végén indult Egészségesen az iskolapadban! kampányának.

Nagy volt az érdeklődés a Lidl tudatos táplálkozást népszerűsítő, immáron negyedik alkalommal kiírt pályázati felhívásának. Az ország minden tájáról érkeztek az iskolás csoportok receptjei és a kreációkat bemutató fotói, hogy bebizonyítsák, uzsonnára is lehet táplálót és egészségeset fogyasztani. Az összesen 187 pályamunkát szakmai zsűri értékelte. Az 1 millió forint összdíjazású pályázat első helyezettje – a 87 pályázó intézmény közül – a Budaörsi Herman Ottó Általános Iskola, második helyezettje a Sajóbábonyi Deák Ferenc Általános Iskola, dobogósa pedig a Sárbogárdi Mészöly Géza Általános Iskola csapata lett. A közönségdíjat, több mint 1300 szavazattal a budapesti Fodros Általános Iskola alkotása nyerte el. A „Legegészségtudatosabb iskola” díját a Pomázi Mátyás Király Általános Iskola érdemelte ki.

„Nagyon sok kreatív alkotás érkezett, ami nem könnyítette meg a döntést. Ugyanakkor örömmel tölt el, hogy ennyi intézmény komolyan vette a feladatot és hogy rajtuk keresztül több ezer gyermekhez és családhoz jutott el az üzenetünk: bármikor lehet finomat és egészségeset enni” – mondta Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke.

Fontos ez az üzenet annak tükrében is, hogy szemléletformáló kampányának fókuszába az áruházlánc idén a nassolást állította, abban az összefüggésben, hogy ha nassol is a gyermek, azt egészségesen is teheti. A Lidl előzetes, szülők körében végzett online felmérésének eredménye szerint ugyanis az általános iskolások több mint a fele (57%) heti rendszerességgel nassol, leginkább sós ropogtatnivalókat és édességeket. E tendencia mérséklése érdekében a vállalat egészséges nassolási ötletekkel és receptekkel is segítette a szülőket. A téma aktualitását és fontosságát a nagyfokú érdeklődés is mutatja, hiszen a támogató anyagoknak platformot biztosító aloldalt eddig több mint harmincezren látogatták meg.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte, a vállalat számára kiemelten fontos az egészséges életmódra való nevelés és így a gyermekek, szülők edukációja az egészséges táplálkozás témájában. „Öröm számunkra, hogy családoknak segíthetünk, a pályázat által iskolákat támogathatunk, büszkeséggel tölt el bennünket, hogy évről-évre egyre nagyobb számban érdeklődnek a felhívásunk iránt. Bízunk benne, hogy ezzel hozzájárulhatunk minél több kisgyermek egészségesebb és változatosabb étrendjének kialakításához”– tette hozzá.

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek