A SPAR egész működésére jellemző a környezettudatosság, a hulladékkezeléstől a logisztikán át a reklámtevékenységig. A vállalat az újrahasznosítás terén egyedülálló számokkal büszkélkedhet: tavaly a hulladékkibocsátási mennyiségének 404%-át gyűjtötte vissza és gondoskodott az anyagában történő felhasználásáról.

Az Aréna Mallban nyitotta meg 208. magyarországi üzletét a Rossmann, amely közel 600 négyzetméteren várja a vásárlókat. Az új üzlet a második legnagyobb magyarországi Rossmann drogéria és parfüméria, amely a vállalat dinamikus expanziós stratégiájának részeként valósult meg. 

A németországi drogériák láncolataiban hasonló trendeket figyelhetünk meg, mint amit az élelmiszer-diszkont áruházak alkalmaznak. Azáltal, hogy szűkül a kiskereskedők számára a piac, jobb eladási teljesítményre törekednek négyzetméterenként – olvasható az LZ Retailytics elemzésében.

5000 nappal ezelőtt, 2004-ben nyitotta meg első 12 áruházát hazánkban a Lidl Magyarország. Ma már 172 üzlettel büszkélkedhet az áruházlánc, ha összeadnánk ezek területét, tizenhétszer fednék le a Hősök terét.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek