Októberben 6,4, naptárhatástól megtisztítva 5,5 százalékkal haladta meg a kiskereskedelmi forgalom az egy évvel korábbit - közölte kedden második becslése alapján a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). Az adat 0,2 százalékponttal alacsonyabb az első becslésben közöltnél.

A csokoládés-trüffeles vagy a zselés szaloncukrot szeretik a magyar vásárlók? Az édes vagy a száraz pezsgő országa vagyunk? A legtöbb háztartásban mákos, netán diós bejgli kerül karácsonykor az asztalra? Célegyenesébe kanyarodik a karácsonyi készülődés, ebből az alkalomból megnéztük, tavaly hogyan alakultak az eladások a Tescónál a legkeresettebb ünnepi termékekből.

Alacsony, mindössze 17 százalék azoknak a valóban tudatos vásárlóknak az aránya, akik képesek a jó ár-érték arány fölé helyezni olyan termékjellemzőket, mint például a prémium minőség, a magyar eredet, a GMO- és e-szám-mentesség, vagy akár a fair trade előállítás és csomagolásmentesség - derült ki az OTP Agrár megrendelésére készített felmérésből. 

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek