2018. decemberben a kiskereskedelmi üzletek forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,7, naptárhatástól megtisztítva 4,1%-kal haladta meg az előző év azonos időszakit. Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletek volumene nem változott, a nem élelmiszer-kiskereskedelmi üzletekben 8,0, az üzemanyag-kiskereskedelemben 4,9%-kal emelkedett az értékesítés naptárhatástól megtisztított volumene - közölte a KSH.

A magyarok közel fele már online szerzi be a kívánt prémium terméket, ezzel lassan közelít a 61 százalékos európai és a 69 százalékos világátlaghoz. Sőt 15 százalék akár szívesen rendel a tengerentúlról is, és leginkább magasabb minőségű kávéért/teáért ad ki több pénzt, derült ki a Nielsen, a fogyasztók prémium termékekhez kapcsolódó percepcióját felmérő, 64 piacon végzett online globális tanulmányából.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

WorldFood Poland

wfp2019

Hipermarketek