Napvédőszert a felnőtt magyar lakosság több mint fele használ legalább alkalmilag: egyharmaduk szinte csak nyaraláskor, illetve közel egyötödük pedig akkor, ha úgy érzi, éget a nap. Százból negyvenen egyáltalán nem védekeznek a káros ultraibolya sugarak ellen, különösen ez igaz a magyar férfiakra (közel 60%), derült ki a Nielsen reprezentatív, napvédőszerek használatával kapcsolatos 2018 nyári felméréséből.

Világszerte a kiskereskedők csupán töredékének sikerül elköteleznie a vevőit, holott létfontosságú számukra a vásárlói lojalitás erősítése – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás. A jövő az adatelemzésen alapuló, személyre szabott hűségprogramok irányába mutat, miközben a piac hazai szereplőinek az Európai Unió általános adatvédelmi rendeletének (GDPR) is meg kell felelniük.

További cikkeink...

hírlevél feliratkozás

newsletter

Hipermarketek