Kutatás
Tipográfia

A MOL és az OTP Bank által alapított Multipont Program komoly átalakuláson megy keresztül idén ősszel, amelynek eredményeképpen létrejön az ország legnagyobb hálózattal rendelkező törzsvásárlói programja.

 A megújulás nemcsak új partnereket és folyamatosan bővülő partnerkört jelent, hanem új lehetőséget is a programhoz való csatlakozásra: megjelennek – az OTP Bank által kibocsátott Multipont bankkártyák mellett – a partnerek által kibocsátott törzsvásárlói kártyák is. A MOL saját Törzsvásárlói Programját is a Programba integrálta, így törzsvásárlói számára is lehetővé vált a pontgyűjtés és pontbeváltás a teljes Multipont partnerkörben.

Magyarországon számos vásárlási kedvezményt nyújtó program létezik. A MOL, valamint az OTP Bank megbízásából nemrégiben készített reprezentatív felmérés is rámutatott arra, hogy minden második ember használ is ilyen típusú plasztikkártyákat. A Multipont Program a megújulásnak köszönhetően 2013 októberétől a legnagyobb hálózattal rendelkező sokpartneres törzsvásárlói programmá válik, hiszen már több mint 1000 helyszínen lehet gyűjteni és beváltani a pontokat. A partnerkörben megtalálható az egyik legnagyobb hazai élelmiszerlánc is, a CBA, melynek üzlethálózata már most is népszerű pontbeváltó hely.

A felmérés eredményeiből az is kiderül, hogy a kártyabirtokosok az összegyűjtött pontokat legszívesebben mindennapi szükségleteik fedezésére, élelmiszerre, illetve üzemanyagra váltják be. A Multipont program azonban az új partnerek bekapcsolódásával még ennél is többet nyújt: elektronikai, ruházati és barkácscikkek, valamint játékok vásárlásánál is lehet pontokat gyűjteni, illetve beváltani, hiszen a bauMax, az Extreme Digital, a Dockyard, a Gulliver és a Bambini is a partnerkör tagja.



[1] A MOL és az OTP Bank megbízásából készült országos, reprezentatív felmérés, melyet a 18-60 éves, bankkártyával rendelkező lakosság körében végeztek (2011. október)

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok