Általános
Tipográfia

Magyarország egyik első bevásárló- és szórakoztató központja, a Pólus Center több mint 1 milliárd forintos felújításnak köszönhetően folyamatosan fejleszti bérlői összetételét, és növeli látogatóinak számát.

Az elmúlt egy évben 13 új üzlet nyílt, 12 bérlő a hosszabbítás mellett döntött, többen pedig felújították az üzletüket. A ház kereskedelmi mutatói, a bevásárlóközpont forgalmával egyetemben látványos növekedésnek indultak.

Az egyik legelső budapesti bevásárló- és szórakoztató központ, a Pólus Center az elmúlt két évben látványos, több mint 1 milliárd forintos, az egész létesítményt érintő felújításon esett át. Megújult a külső homlokzat, korszerűen átépítették a bejáratokat, a Pólus megkülönböztető jegyévé vált jégpálya és ételudvar új, modern külsőt kapott. A központ modernizálásának részeként a mosdóhelyiségek is teljesen átalakultak, a fő folyosók új, világos padlóburkolatot kaptak, amelyeket a felülről érkező természetes fény tesz még hangulatosabbá. A ház átfogó modernizálása mellett több meglévő kulcsbérlő is felújította, átalakította üzletét.

A megújulást a bérlők és a vásárlók egyaránt jól fogadták. Ezt bizonyítja, hogy 2014-ben a bevásárlóközpont éves forgalma 6%-kal magasabb volt az előző évhez képest, 2015 első hónapjai pedig 15%-os emelkedést mutatnak, az előző év megegyező hónapjaihoz viszonyítva.

2014-ben közel 10 millióan látogatták a bevásárlóközpontot, és a vasárnapi zárva tartás életbe lépése mellett is a Pólus a tavalyi év azonos időszakának adatát meghaladó, közel 7%-os látogatószám-növekedést produkált az év eleje óta.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek