Általános
Tipográfia

hőség

Az utolsó nyári hónap elején jelentősen megnőtt az eladott tévékészülékek száma, míg a klímaberendezések eladása valóságos repülőrajtot vett – tájékoztatott az eMAG.

Az idei augusztus sokak számára indult tévévásárlással. Magyarország piacvezető online áruháza 45 százalékos forgalomnövekedésről számolt be a hónap első 10 napjának adatai alapján az előző hónap első 10 napjához képest. Az emelkedés az eMAG szakemberei a kazanyi vizes világbajnokság iránti felfokozott érdeklődésre vezethető vissza, ugyanis a nyári időszakban, olimpiák, labdarúgó kontinens- vagy világbajnokságok idején hagyományosan nő a televíziókészülékek iránti kereslet. 2014-ben a riói labdarúgó világbajnokság dobta meg az eladásokat; a megnövekedett forgalom tavaly leginkább májusban és júniusban volt kimutatható.

Ennél is jóval nagyobb – bő nyolcszoros – növekedés volt tapasztalható a klímaberendezések szegmensében. „Az elhúzódó hőhullám olyanoknak is elérte az ingerküszöbét, akik eddig idegenkedtek a légkondicionálástól vagy halogatták a berendezés megvásárlását” – mondta Szabó Tünde, az eMAG PR és kommunikációs menedzsere. A 817 százalékos forgalomemelkedésből leginkább a 26-35 négyzetméteres helyiségek hűtésére alkalmas 9000 és 12 000 BTU közötti modellek részesültek.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok