Általános
Tipográfia

Jó eredménnyel zárta az első félévet, s ezen belül a nyári hónapokat a KÖKI Terminál. A kispesti bevásárló központ látogatóinak száma az első hat hónap alatt 13%-kal növekedett a 2013-as hasonló időszakhoz képest.

 A házban működő boltok, üzletek tulajdonosai is elégedettek lehetnek, hiszen az  üzletek forgalma ugyanezen időszak alatt  12 %-kal volt magasabb. A nyári, amúgy holtszezonnak számító időszak hónapokban is  vonzó ajánlatokkal és kiállításokkal várta a vásárlókat a központ, ezért az első adatok szerint ekkor is  jelentősen emelkedett a KÖKI terminál látogatottsága – mégpedig  11 %-kal!  Az üzletek nyári forgalom növekedéséről ugyan még nincsenek pontos adatok, de néhány jel arra utal, hogy az üzletek jelentősen bevétel növekedéssel zárták a nyári időszakot. Ennek tudható be, hogy a  Vodafone, a RetroToys – Lego, a Biotech USA, a Terminal Optica és a Paleofarm  üzletek nagyobb üzlethelységbe költöztek -   a házon belül.   A KÖKI Terminál népszerűségének köszönhetően szeptember új üzletek nyitására is sor kerül.  Új drogéria nyílik a második emeleten, egy minőségi fehérnemű üzletet avatnak az első szinten,  szeptember végén pedig a KÖKI-ben is megjelenik a Marionnaud.

A bevásárlóközpont  hagyományosan népszerű tárlatoknak és kiállításoknak is otthont ad.  A nagy sikert aratott Puskás  Öcsi  fotókiállítás és a ferihegyi reptér múltját bemutató  tárlatot követően fiatal festő- és képzőművészek kiállításának is otthont ad a KÖKI.  A szeptemberi bemutatókon Ticci, a ruhatervező és AyweeArt festőművész alkotásait tekinthetik meg a látogatók.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek