Általános
Tipográfia

bottlesMegugrott a nyári szezonális termékek - a jégkrémek, ásványvizek, sörök és lédús gyümölcsök, valamint a hűsítő termékek forgalma a kánikula miatt - mondták el az MTI-nek a megkérdezett kereskedő cégek.

    Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója úgy fogalmazott: az elhúzódó hőhullám miatt egy átlagos nyári nap forgalmához képest üzleteikben mintegy háromszorosára nőtt az ásványvizek és a sörök forgalma, utóbbi esetében a növekedés főként a pénteki, szombati napokon érzékelhető. Háromszor, négyszer több jégkrémet értékesítenek és a tavalyi év azonos időszakához képest 20-25 százalékkal több görögdinnyét adnak el - tette hozzá.
    Az Auchan áruházlánc arról számolt be, hogy tapasztalataik szerint a kánikulában az ásványvízforgalom másfélszeresére nő, a sör harmadával, az üdítőforgalom mintegy negyedével ugrik meg, a görög és sárga dinnyék iránti kereslet pedig másfél-kétszeresére emelkedik egy átlagos nyári naphoz képest.
    Az elmúlt napokban, hetekben tapasztalt hőség miatt több mint 200 000 palack, mintegy 300 000 liter ásványvizet vásárolnak naponta az Auchan áruházakban - fűzte hozzá a cég.
    A Tesco áruházlánc az MTI-nek úgy nyilatkozott, hogy a nagy hőségnek köszönhetően 90 százalékkal több fagylaltot, jégkrémeket értékesítenek a tavalyi év azonos időszakához képest. A dinnye forgalma a meleg napokon 15-20 százalékkal magasabb az átlagos nyári napokhoz képest az áruházlánc üzleteiben - fűzték hozzá.

(MTI)

hírlevél feliratkozás

newsletter

BrandFestival

brand

trendfm

Hipermarketek

diszkontok