Általános
Tipográfia

Jól indította az évet a KÖKI  Terminál. A rekordévnek tekinthető 2013. után az idei év első két hónapjában 9 százalékkal többen keresték fel a bevásárló központot, mint egy évvel korábban. A kispesti központ idén is kiállításokkal, nyereményjátékkal és blogger versennyel is csábítja a vásárlókat.  

A tavalyi 11 százalékos növekedés után az idei év első két hónapjában is növelte népszerűségét a KÖKI Terminál.  A kispesti központot a holtszezonnak számító január-február ellenére 9 százalékkel többen keresték fel, mint 2013 hasonló időszakában, így az éves látogatószám bizonyára felülmúlja majd a 2013-as 17,5 milliót. A népszerű bevásárló központ kiállításokkal , nyereményjátékokkal és on-line vetélkedővel is csábítja vásárlóit. A KÖKI Terminál a tavaly nagy sikert aratott Puskás Ferenc fotókiállítás és a ferihegyi repteret bemutató tárlat  - ez utóbbit 16 500-an látták! - után  májusban egy börzével összekapcsolt  LEGO  kiállítást nyit, amely elsősorban a gyerekek számára lesz érdekes. Szintén a fiatalok számára hirdették meg  a  KÖKI divat blogger versenyt.  A KÖKI a magyar plázák közül elsőként hirdetet ilyen pályázatot.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok