Általános
Tipográfia

A Deichmann Cipő magyarországi bruttó forgalma 7,6 százalékos növekedéssel 38,3 milliárd forintra emelkedett tavaly az egy évvel ezelőtti 35,6 milliárd forintról.

    Az eladott pár cipők száma 2015-ben először a vállalat magyarországi megjelenése óta 5 millió fölé emelkedett, a vállalat az üzletekben és az online shopon keresztül 5,14 millió pár cipőt adott el, míg 2014-ben 4,95 milliót.
    A cég 109 üzletében országszerte 899 munkatársat foglalkoztat, 80 fővel többet, mint az előző évben.
    A közlemény szerint a következő évre Magyarországon 4 új üzlet nyitása, valamint 9 korábbi üzlet átépítése szerepel a terveikben.
    A Deichmann Cipő az esseni székhelyű Deichmann csoport tagja, a családi vezetésű vállalat Európa legnagyobb cipőkereskedője. A 23 európai országban és az Egyesült Államokban jelen lévő cégcsoport forgalma 8,3 százalékkal 4,9 milliárd euróról 5,3 milliárd euróra nőtt. Az árfolyamhatásokat leszámítva a forgalomnövekedés 3,1 százalék.
    A cégcsoport 2015-ben világszerte 172 millió pár cipőt adott el üzleteiben és online shopjaiban. A csoport tavaly december végén 3710 üzletet működtetett, és 37 ezer 300 munkatársat foglalkoztatott. Az idén közel 233 millió eurót fektetnek a nemzetközi infrastruktúrába.

 

(MTI)

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek