Kiemelt külföldi témák

Mozaik Lista

Az FMCG piac növekedése stagnál. Az értékesítési csatornákat ez világszerte különbözőképpen érinti. Elsősorban az e-kereskedelem és a diszkontok tovább növekednek, miközben a nagy alapterületű üzletek forgalma csökken.

űrkaja

Kereskedelem

Jó hír, hogy aki szeretné átélni az űrélményt, már ételekkel is megteheti.

Augusztusban csökkentek a világpiaci élelmiszerárak, az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) által számított árindex 1,3 százalékkal, 176,6 pontra süllyedt az előző havi 178,9 pontról. 

Az új élelmiszeripari trendnek megfelelően színesednek a termékek: egy zürichi csokoládégyártó cég egy évtized alatt kifejlesztett rózsaszín csokoládéval, egy genfi start-up vállalkozás pedig kék színű borral állt elő.

A finn kiskereskedelmi vállalat ősszel nyitja meg új egészségügyi, szépség- és wellness láncának első 15 boltját.

Foto:Wikipedia

Kereskedelem

Jack Ma megnyitotta első eladók nélkül üzemelő szupermarketét Hangcsouban. Mivel bérekre gyakorlatilag nem kell költeni, így egy-egy üzlet költsége mindössze a hagyományos boltok negyede körül alakul.

Péntektől érvénybe lép az egyszer használatos műanyag szatyrok üzleti célú használatát tiltó szabályozás Brüsszelben és a brüsszeli régióban - közölte a La Libre Belgique belga napilap csütörtökön.

Az ír Lidl 200 bolt fölöttire bővíti hálózatát lapértesülések szerint, több száz millió eurós befektetéssel.

A Nestlé és a nagy kávéláncok is keletre vonultak, ezzel párhuzamosan pedig a legnépesebb ország fiatalabb generációi is egyre inkább kávéfogyasztóvá válnak. A tét pedig nem kicsi: 450-600 millió fiatal kegyének elnyeréséről van szó.

Népszerű külföldi témák

Mozaik Lista

Az új élelmiszeripari trendnek megfelelően színesednek a termékek: egy zürichi csokoládégyártó cég egy évtized alatt kifejlesztett rózsaszín csokoládéval, egy genfi start-up vállalkozás pedig kék színű borral állt elő.

Hogyan viselkednek világszerte az online vásárlók, és mennyit költenek internetes vásárlásaik alkalmával – ezeket a kérdéseket tette fel a KPMG tanácsadó vállalat egy aktuális tanulmányában, melyben a fogyasztókat három csoportba osztotta.

űrkaja

Kereskedelem

Jó hír, hogy aki szeretné átélni az űrélményt, már ételekkel is megteheti.

Az FMCG piac növekedése stagnál. Az értékesítési csatornákat ez világszerte különbözőképpen érinti. Elsősorban az e-kereskedelem és a diszkontok tovább növekednek, miközben a nagy alapterületű üzletek forgalma csökken.

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2017 junius

web gombok zold belelelapozok

BrandFestival

BF 2017 banner 2

Trendfm