Kiemelt külföldi témák

Mozaik Lista

A hajkozmetikumok globális piaca az utóbbi években ugyanolyan dinamikusan fejlődést mutatott, mint a szépségipar más szektorai. Szakértők kulcsfontosságú trendeket írnak körül a hajápolásban.

A dezodor nem a leglátványosabb terméke a szépségiparnak, de a természetes alapanyagú termékek iránti érdeklődés növekedésével lépést tart, és mindinkább öko-jellegűvé válik.

Az Unilever megvásárolja a GlaxoSmithKline-tól a Horlicks  egészséges élelmiszerekre kiterjedő üzletágát 3,8 milliárd dollárért, azaz kb. 2,98 milliárd fontért, ezzel növelve az angol-holland konszern pozícióját Indiában.

Tavaly novemberben éves összehasonlításban 6,1 százalékra csökkent a kiskereskedelmi fogalom növekedésének üteme Csehországban az októberi 6,4 százalékról - közölte a Cseh Statisztikai Hivatal (CSÚ) pénteken Prágában. 

A Colliers International szakértői a „The Retail Rollercoaster” (Kereskedelmi ­hullámvasút) című legújabb jelentésükben az EMEA régióra vonatkozóra azt prognosztizálják, hogy 2025-re a hagyományos és elektronikus kereskedelem ágazatai egyensúlyba kerülnek Európában.

A csomagolásokat gyártó SIG Brazíliában együttműködik a Nestlével.

Belgiumban, Gentben október első fele óta adott a lehetőség, hogy a Lidl-nél online megrendelt élelmiszereket teherbiciklivel 2 órán belül házhoz szállítsák.

Az orosz kereskedelmi vállalat, az X5 Retail Group bejelentette egy 34 000 m2-es áruelosztó központ megnyitását Jaroszlavl-ban, ahonnan 500 üzletbe tud szállítani a vállalat Jaroszlavl-ba, Arhangelszkbe, Vologdába, Ivanovoba és Kosztromába.

Az élelmiszerek online forgalma az elkövetkező 5 évben globálisan tovább fog növekedni. Az IGD piackutató vállalat továbbra is Németországot tekinti sereghajtónak, a vezető pozíciót Európában továbbra is Nagy-Britannia tölti be.

Termékmix aktuális szám

 

 

Banner december 3


button belelapozok

Chef&Pincér magazin

chefpincer banner 2018 novdec

web gombok zold belelelapozok

WorldFood Poland

wfp2019 348x260 en 002

Népszerű külföldi témák

Mozaik Lista

A dezodor nem a leglátványosabb terméke a szépségiparnak, de a természetes alapanyagú termékek iránti érdeklődés növekedésével lépést tart, és mindinkább öko-jellegűvé válik.

Az USA-ban változik a fogyasztók vásárlói magatartása. Az amerikai fogyasztó továbbra is szem előtt tartja az árakat, de emellett az idő és a kényelem is szerepet játszik abban, hogy melyik lehetőséget választja vásárlása során. Ezért gyakran váltogatja az online és az offline csatornákat.

Tavaly novemberben éves összehasonlításban 6,1 százalékra csökkent a kiskereskedelmi fogalom növekedésének üteme Csehországban az októberi 6,4 százalékról - közölte a Cseh Statisztikai Hivatal (CSÚ) pénteken Prágában. 

A hajkozmetikumok globális piaca az utóbbi években ugyanolyan dinamikusan fejlődést mutatott, mint a szépségipar más szektorai. Szakértők kulcsfontosságú trendeket írnak körül a hajápolásban.

Hírlevél - feliratkozás

hirlevelfeliratkozas