Ipar
Tipográfia

Az összes áru csomagolásának 40 százaléka újrahasznosított, 1.07 millió tonna szén-dioxid kibocsátás csökkentés, 2,1 milliárd liter víz: óriási számok a megvalósult és jövőbeli tervek között a mamutcégnél.

A Coca-Cola egyik eddigi legnagyobb fenntarthatósági célja nem mást tűzött ki, mint hogy 2020-ig az összes forgalmazott áru csomagolásának 40 százalékát visszanyeri az újrahasznosításból, valamint a gyártás során felhasznált összes energia 40 százalékát megújuló és környezetbarát energiaforrásból fogja felhasználni. Mindezt pedig 2020-ig.
A további célok között szerepel, hogy az összes PET palack 20 százalékát újrahasznosított PET palackból és/vagy megújuló anyagból készült PET-ből fogják gyártani. Az ígéretes célok a „felelős, profitábilis és fenntartható” – jelszavak jegyében születtek.

coca cola 14

Mindenki ivott egy pohárral?

A Coca-Cola HBC vezérigazgatója Dimitris Lois úgy nyilatkozott, hogy az adatok tükrözik elkötelezettségüket és stratégiai céljaikat, melyek között az egyik első, hogy az üdítőital gyártó cégek között fenntarthatóság tekintetében vezető szerepet töltsenek be.

Az elmúlt 24 hónapban az üdítőóriás 2,1 milliárd literrel csökkentette a vízfogyasztását, ami számításaik szerint annyi, mintha a föld összes lakója inna meg egy pohár vizet.
A további számok is impozánsak: köszönhetően az energiahatékony és alacsony kibocsátású technológiákba való befektetésnek, az elmúlt öt évben a cég a szén-dioxid kibocsátást 1.07 millió tonnával csökkentette. Ez a szám megfelel 200 ezer személyautó, vagy az összes üvegház szennyezésének.

A tavaly bejelentett, 2020-ig szóló kötelezettségvállalásaik szerint, a vízfogyasztást és a direkt széndioxid kibocsátást 30 illetve 50 százalékkal fogják csökkenteni.

2015-ben a nagyvállalat 8.2 millió eurót fordított közösségek jóléti támogatására, környezetvédelemre, vízgazdálkodásra, és ifjúságsegítésre több mint 230 civil szervezettel együttműködve.

hírlevél feliratkozás

newsletter

trendfm

Hipermarketek

diszkontok